همایش فرصت‌ها در حوزه یوروآسیا برگزار می‌شود

همایش فرصت‌ها در حوزه یوروآسیا برگزار می‌شود

اولین همایش فرصت ها در حوزه یوروآسیا با هدف حمایت از کالای ایرانی و خدمات با رویکرد تسهیل ورود تجار و بازرگانان، تولیدکنندگان، ارائه دهندگان خدمات و صاحبان مشاغل در بازار بزرگ اتحادیه یوروآسیا یکشنبه 18 شهریور برگزار می شود. نخستین همایش فرصت ها ...

 اهمیت داشتن برند و یک نام معتبر

اهمیت داشتن برند و یک نام معتبر

وقتی موضوع برند و برندسازی مطرح می شود، یکی از سئوالات اساسی این است که شرکت ها درهنگام ایجاد یک راهبرد برند موفق و پیروزمند، چه نکاتی را باید در نظر داشته باشند؟ محمدرضا سعادت، عضو هیئت علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی وزارت صنعت، معدن ...

 چه کنیم تا واحدهای صنعتی زیان نبینند؟

چه کنیم تا واحدهای صنعتی زیان نبینند؟

از آنجا که واحدهای تولیدی و صنعتی علاوه بر افزایش حقوق و دستمزد باید هزینه های دیگری مانند مالیات، تامین اجتماعی و سود بالای بانکی را پرداخت کنند و از طرفی با افزایش این هزینه ها نرخ تمام شده محصول نیز بالا خواهد رفت، نیاز است توازنی بین هزینه های ...

 10 استراتژی برای کنار آمدن با شکست در دنیای کسب‌وکار

10 استراتژی برای کنار آمدن با شکست در دنیای کسب‌وکار

برای تشخیص موفق ترین کارآفرینان نمی توان از راه مقایسه کمیت و کیفیت شکست های آنها وارد شد، بلکه باید به نحوه مواجهه آنها با شکست های کوچک و بزرگ نگاه کرد. شکست را می­ توان تجربه ای اجتناب ناپذیر برای کارآفرینان دانست؛ تجربه ای به کوچکی از دست ...

 تجارت با کشور اسلواکی

تجارت با کشور اسلواکی

جمهوری اسلواكی در اول ژانویه ۱۹۹۳ و به دنبال تجزیه كشور چكسلواكی سابق به دو قسمت چك و اسلواكی، پدید آمد. اسكواكی كشوری كوهستانی و پوشیده از جنگل است كه علاوه بر كوههای «تاترا» كه در شمال كشور قرار دارند، بخش غربی رشته كوههای كارپات نیز از ...

 مدیریت چیزی به‌جز مدیریت تغییر نیست

مدیریت چیزی به‌جز مدیریت تغییر نیست

مجله کسب وکار هاروارد اخیراً در مقاله ای به قلم دکتر رابرت شفر، فارغ التحصیل روانشناسی مدیریت از دانشگاه کلمبیا و مدیر کنونی یک شرکت مشاوره مدیریت در آمریکا، مفهوم مدیریت تغییر را از زاویه ای نو مورد بررسی قرار داده است. مفهوم مدیریت تغییر امروزه ...

 شش نکته اساسی برای برندسازی یک برند جدید

شش نکته اساسی برای برندسازی یک برند جدید

شش نکته اساسی برای برندسازی یک برند جدید شما در حال راه ­اندازی یک برند جدید یا برندسازی مجدد برند موجود هستید. احساس وظیفه می کنید. نمی توانید صبر کنید تا برندسازی را شروع کنید. برای ماه ها در حال تعیین استراتژی بوده ­اید. چشم انداز مشخص و واضحی ...

 تجارت با کشور قطر

تجارت با کشور قطر

قطر کشوری در جنوب غربی قاره آسیا در منطقه خاورمیانه و در شرق شبه جزیره عربستان، و در بخش جنوبی خلیج فارس واقع شده است. پایتخت آن، دوحه است. قطر مرز مشترک زمینی با عربستان سعودی، و مرز آبی با کشورهای ایران، کویت، عراق، عربستان، بحرین و امارات متحده عربی ...

 بخش خصوصی چگونه می‌تواند به بازار سرمایه وارد شود؟

بخش خصوصی چگونه می‌تواند به بازار سرمایه وارد شود؟

دستیابی به رشد و توسعه اقتصادی نیازمند سرمایه گذاری است و این مستلزم تجهیز منابع مالی بلندمدت از طریق بازار سرمایه است. خروج بازار سرمایه از وضعیت رکود و حرکت در مسیر رونق زیرساخت های بازار سرمایه به مواردی شامل بازنگری روی قوانین و مقررا ت زدایی، ...

 این 10 کشور، رقابتی ترین اقتصادهای جهان هستند

این 10 کشور، رقابتی ترین اقتصادهای جهان هستند

آخرین آمار شاخص جهانی رقابتی بودن اقتصاد 137 کشور را براساس توانانی آنها برای حفظ رشد فراگیر رتبه بندی کرده است. رشدی که اگر تغییرات مثبت ارائه دهد به نفع شهروندان و محیط زیست است. این شاخص به 12 فاکتور از جمله نوآوری، زیرساخت ها و محیط اقتصاد کلان ...

RSS دریافت آر اس اس فید
1 - 10 از 29 مورد