Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

رئیس اتحادیه سراسری تعاونی‌های تولیدی گفت: در استان اصفهان، دادگستری در رابطه با بحث حمایت از سرمایه‌گذاران بخش تولید و صنعت به ویژه بخش خصوصی اهتمام ویژه‌ای دارد.

  به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هادی غنیمی‌فر شامگاه دوشنبه در نشست کمیسیون پشتیبانی که با حضور روسای ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امورمالیاتی، تامین اجتماعی و دادگستری استان برگزار شده بود، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، این اهمیت و حساسیت اقتصاد در را فرمایشات رهری نشان می‌دهد که باید زیرساخت‌های تولید وصنعت در کشور تقویت شود.

وی با اشاره به نقش قوه قضائیه در اقتصاد افزود: عضویت دستگاه قضائی در شورای گفت‌وگو و تشکیل کمیته سرمایه‌گذاران از جمله اقداماتی بود که قوه قضائیه توانست در حمایت از سرمایه‌گذاران و صنعتگران انجام دهد که ریاست قوه قضائیه نیز بر تعامل بین آن‌ها تاکید دارند و هم‌چنین در استان نیز رئیس دادگستری در رابطه با بحث حمایت از سرمایه‌گذاران بخش تولید و صنعت به ویژه بخش خصوصی اهتمام ویژه‌ای دارد.

رئیس اتحادیه سراسری تعاونی‌های تولیدی تصریح کرد: در بحث هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی و هیت‌های تشخصی مطالبات و تجدید نظر به نظر می‌رسد که باید ما دیدمان را نسبت به تولید کنندگان عوض کنیم باید این دید برپایه حمایت باشد تا بتوانیم بستر‌سازی لارم را داشته باشند و تعامل بین بخش‌ها و دستگاه‌ها می‌تواند موانع و مشکلاتی را که بر سر راه تولید کنندگان بخش خصوصی وجود دارد را هموار کند.

وی با اشاره به علت ناهماهنگی بین دستگاه‌ها بیان کرد: باید محور کارها بر پایه قانون باشد و بخش خصوصی و دولت بر قانونمداری واقف باشد، در بعضی از پرونده‌ها برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی به حقوق خود واقف نیستند و یا نمی‌خواهند به آن سمت حرکت کنند، به همین دلیل است که در تنظیم قراردادها دچار مشکل می‌شوند.

غنیمی‌فر با اشاره به مشکلات در بخش اصناف افزود: اصناف برای حل مشکلات باید بیشتر خود را نشان داده و باید راهکارهای قانونی با تعامل با اتاق اصفهان، کمیسیون پشتیبانی و دادگستری دیده شود.

1
تاریخ: سه شنبه 24 تیر 1393