Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

اصلي ترين دستاورد سند خروج از رکود اقتصادي بايد توسعه اشتغال باشد.
به گزارش خبرگزاري آريا،جعفر قادري در مصاحبه با راديو اقتصاد گفت : خروج از رکود به افزايش ظرفيت و امکانات توليد و تقويت طرف هاي عرضه در اقتصاد ملي نياز دارد و در ان صورت به توسعه اجتماعي هم مي رسيم.
وي اجراي کامل سياست هاي کلي اصل 44 قانون اساسي و اصلاح روند اجراي قانون هدفمندسازي يارانه ها و به ويژه حذف يارانه هاي دهک هاي جمعيتي بي نياز به ان را ضروري دانست.
قادري اظهار داشت : بايد اين کسري و شکاف درامدها و کسري هاي يارانه نقدي حذف شود ، چون آثار منفي بر اقتصاد و توليد دارد و اميدواريم دولت اجراي قانون هدفمندي سازي يارانه ها را همراه با نظام اطلاع رساني اقتصادي و آماري کشور ساماندهي کند. پرداخت يارانه يکسان در کشورهاي غير اسلامي هم سابقه ندارد.
نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه رونق اقتصادي ،حذف رکود تورمي و ساماندهي قيمت ها براي مديريت بازار کار هم مفيد است ، گفت : نياز داريم به مسير بهينه اقتصادي هم وارد شويم که مي تواند ما را به اقتصاد مقاومتي هم برساند.
وي هدايت منابع بانکي به سمت توليد واقعي را اثربخش خواند و گفت : بايد سهم بخش توليد را افزايش دهيم و هزينه تمام شده تامين پول هم کاهش يابد.
قادري اظهار داشت : البته بايد از بانک محوري در تامين مالي بنگاه هاي اقتصادي رها شويم و نقش بورس هم افزايش يابد که در بسته خروج از رکود توجه شده است.

1
تاریخ: چهارشنبه 22 مرداد 1393