Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
مدیر کل دفتر نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در یک سال گذشته چندین واحد نساجی متقاضی تسهیلات برای تامین 9125 میلیارد ریال معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، گلنار نصرالهی گفت: این اقدام به منظور افزایش توان مالی خرید مواد اولیه وارداتی برای رشد تولید و صادرات انجام شد.

وی، پیگیری مسائل مربوط به واحدهای بزرگ و و نیز طرح بازسازی و نوسازی صنایع چرم و کفش و تعیین کیل مصرف کالاهای صادراتی به منظور استرداد حقوق گمرکی و نیز مشارکت در تعیین اولویت‌های سرمایه گذری را از دیگر اقدامات این دفتر در سال گذشته عنوان کرد.

طرح پیشنهاد تعیین عوارض صادراتی برای انواع پوست و محصولات پوستی و سالامبور و نیز همکاری با سازمان فني وحرفه اي كل كشور درجهت تهيه سرفصل مطالب دروس مرتبط با حوزه كاري و بررسي طرح هاي تحقيقاتي دانشگاه صنعتي اميركبير در راستاي همكاري با طرح كمكهاي فني واعتباري واعلام نيازهاي پژوهشي به موسسه مطالعات وپژوهشهاي بازرگاني از دیگر اقدامات انجام شده دفتر نساجی و پوشاک وزارت صنعت ، معدن و تجارت طی یکسال گذشته عنوان شده است.

نصرالهی افزود: ايجاد رشته هاي جديد درصنايع نساجي، پوشاك، چرم وكفش مربوط به دانشگاه جامع علمي كاربردي نیز در دستور کار این دفتر قرار گرفت و در این زمینه كميته شوراي راهبردي را برگزار کردیم.

IMG13112388
تاریخ: چهارشنبه 29 مرداد 1393