Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
یک عضو کمیسیون‌ صنایع مجلس شورای اسلامی از بررسی مشکلات فعالان صنف نساجی در جلسه عصر روز یکشنبه کمیسیون صنایع مجلس خبر داد .
به گزارش  ایسنا حسینی‌صدر اظهار کرد: حدود 15 نفر از فعالان صنف نساجی به همراه مسئولانی از وزارت صنایع و پتروشیمی در جلسه امروز کمیسیون صنایع حضور یافتند تا مشکلات فعالان نساجی را مورد بررسی قرار دهیم.
وی افزود: فعالان این صنف عنوان می‌کردند که با آزاد شدن قیمت مواد پتروشیمی، قیمت مواد اولیه دراین صنعت نیز بالا رفته و همین باعث شده توان رقابت از واحدهای نساجی گرفته شود و کارشان با مشکلاتی مواجه شود.
وی یادآور شد: حدود 300 هزار نفر در صنف نساجی مشغول به کار هستند که البته دو سال گذشته این رقم 400 هزار نفر بود و این نگرانی و جود دارد که اگر به مشکلات این‌ها رسیدگی نشود تعداد فعالان صنف نساجی به 200 هزار نفر کاهش یابد.
این عضو کمیسیون‌ صنایع مجلس افزود:‌ قرار است فردا جلسه‌ای در وزارت صنایع تشکیل شود تا احتمالاً نسبت به اصلاح قیمت برخی از مواد اولیه و افزایش تعرفه برخی مواد وارداتی که در داخل تولید می‌شود، تجدید نظر شود.
وی در پایان از تصویب کلیات لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی خبر داد.
نام:
 
تاریخ: سه شنبه 4 شهریور 1393