Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

 نيمه دوم امسال حدود 280 هزار ميليارد تومان در قالب تسهيلات توسط بانک‌هاي عامل به صنعتگران اعطا مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري آريا،سيدابوالحسن فيروزآبادي قائم مقام وزير کار تعاون و رفاه اجتماعي بعدازظهر ديروز در مراسم افتتاح مجتمع رفاهي ورزشي کارگران زريوار شهر مريوان با تبريک هفته دولت، اظهار کرد: 210 سالن ورزشي کارگري در سطح کشور فعال است و چهار مجتمع رفاهي ورزشي نيز در شهرهاي مشهد، شهرکرد، انزلي و مريوان هم براي رفاه کارگران ايجاد شده است.
وي مسئله رفاهي کارگران را از اولويت‌هاي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي ذکر کرد و گفت: افزايش مجتمع‌هاي رفاهي در برنامه اين وزارتخانه قرار دارد تا خدمات بيشتري به کارگران داده شود.
فيروزآبادي با عنوان اين مطلب که يک دستگاه به تنهايي نمي‌تواند تمامي مشکلات بخش اشتغال را برطرف کند، همکاري ساير دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها براي پوشش اين مشکل را خواستار شد.
معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي اضافه کرد: در جذب سرمايه‌گذاران خارجي نيز اقداماتي صورت گرفته است و براي تحقق اين بخش هم بنا داريم با کشورهاي همسايه روابط و برنامه‌هايي داشته باشيم.
وي همچنين يادآور شد: براي جذب سرمايه‌گذاران بخش خصوصي کارگروه‌هايي تشکيل شده است که در آن چگونگي و راه‌هاي جذب سرمايه‌گذاران بررسي مي‌شود.
فيروزآبادي در پايان با اشاره به جايگاه سيزدهم کردستان در بحث اشتغال، توسعه اشتغالزايي را يکي از برنامه‌هاي جدي دولت در کردستان ذکر کرد.

1
تاریخ: شنبه 8 شهریور 1393