Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

رئیس سازمان توسعه تجارت: گفت: در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل البسه در کشور قاچاق است و هرچند ما نمی‌توانیم میزان قاچاق را به صفر برسانیم اما باید سعی کنیم قاچاق کالا را به حداقل ممکن خود برسانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ولی‌الله افخمی‌راد دقایقی پیش در حاشیه بازدید از واحد تولیدی پوشاک در شهرک صنعتی مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تولید پوشاک در شرایط فعلی با توجه به فعالیت کشورهایی نظیر ترکیه، تایلند و چین دشوار است اما در صورت حمایت از تولید ملی تولیدکنندگان ما می‌توانند محصولات خود را در بازار عرضه کنند.

رئیس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه کیفیت کالاهای ایرانی در زمینه پوشاک مطلوب و قابل رقابت با سایر کشورها است، گفت: در حال حاضر بزرگترین مشکل البسه کشور قاچاق است و هرچند ما نمی‌توانیم میزان قاچاق را به صفر برسانیم اما باید سعی کنیم قاچاق کالا را به حداقل ممکن خود برسانیم.

* بزرگ‌ترین مشکل واحدهای صنعتی کمبود نقدینگی است

سیدوحید سیدزادگان، رئیس شهرک صنعتی مشهد نیز در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر بزرگترین مشکل واحدهای صنعتی کمبود نقدینگی است و این امر سبب شده تا واحدها کمتر بتوانند از ظرفیت‌های خود استفاده کنند و این در حالی است که اگر نقدینگی برای واحدهای صنعتی تامین شود شاهد فعالیت خوب آنها در حوزه اقتصادی هستیم.

وی تصریح کرد: اگر بانک‌ها با بخش صنعتی تعامل داشته باشند و سرمایه خود را با ارائه تسهیلات در اختیار این واحدها قرار دهند بسیاری از مشکلات حوزه تولید برطرف می‌شود.

1
تاریخ: سه شنبه 11 شهریور 1393