Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاون استاندار کردستان از کارخانه نساجی شین بافت سنندج بازدید کرد.

ه گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، علی سماواتی مدیر کارخانه نساجی شین بافت سنندج در جریان بازدید سیدمحمدعلی سیدابریشمی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون استاندار کردستان از این کارخانه اظهار کرد: این کارخانه فعالیت خود را از سال 1370 در شهرک صنعتی شماره یک سنندج آغاز کرده است که در حال حاضر با 12 دستگاه بافندگی کمپانی سولرز سوئیس فعالیت دارد.

وی گفت: این دستگاه ها با 24 نفر و ظرفیت یک میلیون متر طول به تولید انواع پارچه های متقال خام البسه پیراهنی، شلواری و انواع پارچه های صنعتی با مواد اولیه ای شامل انواع نخ های پنبه ای و مصنوعی اقدام می کنند.

مدیر کارخانه نساجی شین بافت سنندج تصریح کرد: در حال حاضر این کارخانه دارای 95 نفر پرسنل ماهر و متخصص است که امکان تولید بیش از 900 کا‌لیته مختلف پارچه در وزن‌ها و عرض‌های مختلف را دارد.

وی جنس پارچه های تولیدی این کارخانه را پلیستر، پنبه و کش عنوان کرد و گفت: مواد اولیه این نخ‌ها از استانهای اردیبل، خوی و سمنان خریداری خواهد شد.

سماواتی به تعویض دستگاه‌های بافندگی این کارخانه اشاره کرد و افزود: یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار مصوبه تسهیلات برای خرید ماشین آلات این کارخانه به منظور به روز رسانی کردن آنها داشتیم که به دلیل بروکراسی اداری تاکنون جذب نشده است و تعویض هر دستگاه ماشین 500 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از کارخانه مصنوعات چرم شهرک صنعتی سنندج بازدید کرد.

این کارخانه با اشتغالزایی برای 52 نفر از سال 84 کار تولیدی خود را آغاز کرده است و سالانه یک میلیون عدد انواع مصنوعات چرم شامل کیف، جاسویچی، کیف دستی زنانه را تولید و به سراسر کشور عرضه می‌کند.

 

5f71d42e-6e39-456b-8387-23eccd0acf11_20140904_101857
تاریخ: شنبه 15 شهریور 1393