Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: ساختمان جدید اتاق بازرگانی ایران که در حال اتمام است، به زودی تکلیف تشکل‌های اتاق را نیز مشخص می‌کند.
به گزارش نساجی نیوز و به نقل از ایسنا در چهل و ششمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران که روز هشتم مهر ماه 93 برگزار شد،‌ با رأی اکثریت آرا تصمیم خرید ساختمان جدید برای مستقر شدن تشکل‌ها تصویب شد که پدرام سلطانی اظهار کرد: اهمیت تشکل‌ها از این جهت است که کانون تخصصی حوزه‌های مختلف کسب و کار هستند و بازوان اتاق برای پیگیری مسائل و موضوعات تخصصی محسوب می شوند و ارائه نظرات و پیشنهادات به بخش خصوصی از این طریق به اتاق بازرگانی و از اتاق بازرگانی به دولت منتقل می‌شود.

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران تاکید کرد:‌ اتاق بازرگانی ایران متولی تشکل‌هاست. در حال حاضر ساخت ساختمان جدید اتاق بازرگانی در جوار محل فعلی اتاق در خیابان طالقانی رو به اتمام است و با تکمیل این ساختمان،‌ فضای بیشتری خواهیم و فضایی برای استقرار تشکل‌ها در نظر می‌گیریم.

سلطانی خاطر نشان کرد: اتاق بازرگانی تهران بهتر است به مسائل اعضای خود رسیدگی کند و اگر می‌خواهد کمک داشته باشد پیشنهاد من ایجاد باشگاه فعالان اقتصادی است که از این طریق فعالان بخش خصوصی به ارائه پیشنهادات خود بپردازند.
1
تاریخ: شنبه 12 مهر 1393