Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

دکتر پیمان ولی پور رییس دانشکده نساجی از آغاز ثبت نام  رشته دکتری تخصصی ph.D مهندسی نساجی- شیمی نساجی و علوم الیاف در دانشگاه آزاداسلامی واحد قائم شهر خبر داد .

ولی پور گفت:  اولین دوره  پذیرش دکتری تخصصی ph.D پژوهش محور در دانشگاه آزاد اسلامی عصر روز سه شنبه هشتم مهرماه سال جاری آغاز شد، که به مدت دو هفته ادامه دارد. متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ارشد با معدل 17 برای رشته های مهندسی می توانند با تکمیل فرم پژوهش محور توسط استاد راهنما و متقاضی که در سایت www.azmoon.org  آمده است ثبت نام کنند دراین دوره از دانشجوی متقاضی شهریه ترمی دریافت نمی شود .

رئیس دانشکده نساجی اظهار داشت : با ایجاد رشته دکتر تخصصی مهندسی نساجی- شیمی نساجی و علوم الیاف، آماده پذیرش متقاضیان این دوره است. با توجه به محدودیت زمانی (دو هفته ) از تاریخ 8/7/93 متقاضیان هر چه زودتر نسبت به تکمیل فرم دکتری پژوهش محور اقدام نمایند.

معدل فارغ التحصیلان ارشد دانشگاه های صنعتی امیرکبیر، صنعتی اصفهان، گیلان، واحد علوم تحقیقات تهران و تهران جنوب با ضریب 1/1 مورد بررسی قرار میگیرد.

وی بااشاره به اینکه ثبت نام دوره تکمیل ظرفیت ارشد نیز برای دوره مهرماه سال جاری از دوشنبه  14/7/93 آغاز می شود گفت: رشته کارشناسی ارشد طراحی لباس که یکی از رشته های پر طرفدار و نیاز کارخانجات و برند های پوشاک ایران است در این لیست قرار دارد. داوطلبینی که در مجموعه امتحانی ارشد این رشته در آزمون شرکت کردند میتوانند یک بار دیگر در این فرصت قرار گرفته با مراجعه به سایت  www.azmoon.org شرکت نمایند.

1
تاریخ: سه شنبه 15 مهر 1393