Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی احداث شهرک تخصصی فرش در بجنورد را از جمله مصوبات سفر رهبری به بجنورد دانست .
به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران (econews.ir)، "محمد علی یوسفی"با بیان این مطلب افزود: آسفالت و تسطیح معابر این شهرک تخصصی اجرا شده است که از مهمترین مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان می باشد.
وی تاکید کرد: شهرک تخصصی فرش شهرستان بجنورد در واقع به عنوان تنها شهرک تخصصی فرش کشور بوده است که اکنون آماده واگذاری به فعالان این عرصه است.
این مقام مسئول با اشاره به اجرایی شدن این شهرک تخصصی در اراضی منطقه شرق بجنورد بیان داشت: در اجرای این مصوبه  تسطیح و آسفالت معابر شهرک تخصصی فرش در مرکز خراسان شمالی انجام شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی بیان داشت: برای اجرای طرح‌های شهرک تخصصی فرش در بجنورد 20میلیارد ریال مصوب شده بود که این مصوبه 100درصد تحقق یافته و اجرا شده است.
به گفته وی  بازگشایی، خاک‌برداری، خاکریزی، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر، شبکه‌های توزیع برق و گاز هم در این شهرک تخصصی در حال انجام است.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی با اشاره به اعمال برخی مشوق‌ها برای سرمایه گذاران در شهرک تخصصی فرش خاطر نشان کرد: در این راستا سرمایه گذاری در این شهرک مشمول 5 درصد تخفیف و 6 ماه تنفس نیز هست.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی اجرای این شهرک را در توسعه صنعت فرش استان و کشورمهم خواند.
بر اساس آمار9 هزار دار قالی با 21 هزار بافنده وجود دارد.

1
تاریخ: شنبه 3 آبان 1393