Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

در کارگروه حمايت از توليد مشکلات صنايع مختلف دسته بندي شده و براي هر صنعت تصميم خاصي اتخاذ مي شود.
مهدي رئيس زاده، دبير صنايع نساجي ايران در گفت و گو با خبرنگار موج با اعلام اين مطلب اظهار داشت: در کارگروه حمايت از توليد مشکلات اين بخش از ديدگاه مسؤولان دولتي و فعالان بخش خصوصي به صورت مجزا بررسي مي شود.
وي افزود: در اين کارگروه توليدکنندگان تمام مشکلات را عنوان مي کنند که البته بخشي از آنها از جمله مشکلات بانکي، بيمه اي و مالياتي جنبه عمومي داشته و در همه بخش هاي توليد به صورت مشترک است.
رئيس زاده تصريح کرد: در کارگروه حمايت از توليد مقرر شده است مشکل بخش هاي مختلف توليد به صورت خاص بررسي شود تا براي رفع آنها تصميمات خاصي اتخاذ شود.
دبير انجمن صنايع نساجي ايران خاطر نشان کرد: کارگروه حمايت از توليد براي توليدکنندگان کاربرگي جهت ارائه مشکلات و راهکارها ارسال خواهد کرد تا بتواند همه مشکلات صنايع مختلف را شناسايي کند.
به گفته رئيس زاده، پس از شناسايي مشکلات براي رفع آنها مصوبه هيات وزيران دريافت مي شود و در صورت نياز به قانون بلافاصله اين کارگروه اقدام به تدوين لايحه خواهد کرد که البته تدوين اين لايحه و اخذ مصوبه هيات وزيران براساس نظرات و راهکارهاي ارائه شده از سوي فعالان اقتصادي بخش خصوصي است.

 

1
تاریخ: شنبه 3 آبان 1393