Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از «کمپین آری به تولید ملی» گفت: حمایت و توجه به تولیدات داخلی باید ابتدا از درون و توسط مردم کشور صورت بپذیرد.

به گزارش  ایلنا سیدمحمد حسین میرمحمدی نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت قاطع از «کمپین آری به تولید ملی» اظهار کرد: این موضوع یکی از اصولی است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد. تولید ملی هر کشوری ابتدا باید توسط مردم و مصرف کننده ها مورد حمایت قرار گیرد و در سطوح بعد جایگاه خود را در بین دیگر کشورها و در عرصه بین الملل باز کند.

وی در ادامه مطرح کرد: اگر توجه و تمرکز بر تولیدات داخلی و ملی صورت نگیرد، تولید ملی نخواهد توانست رشد و پیشرفت کند و در نتیجه تولید نمی تواند ارتباطات گسترده ای با دیگر کشورها برقرار کند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تمرکز، هدف گذاری و برنامه ریزی خاص در حوزه به تولیدات ملی نه تنها لازم است بلکه بسیار مفید خواهد و وجود اینگونه کمپین ها برای اطلاع رسانی بین عامه مردم و جلب توجه به سوی تولیدات داخلی قطعا کار درستی است.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: با وجود شرایط اقتصادی موجود در جامعه، تولید کنندگان باید اجناس خود را با دقت تولید کنند به طوری که استاندارد های لازم را رعایت و جنس با کیفیت را با قیمت مناسب ارائه کنند.

وی افزود: اگر تولیدکنندگان اصول تولیدی را با حمایت دولتمردان رعایت کنند به یقین بخشی از جامعه که اعتمادشان نسبت به برخی از تولیدات از بین رفته است، باز خواهد گشت.

تاریخ: چهارشنبه 14 آبان 1393