Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
مید قبادی، دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس در بازدید از مجموعه فروشگاهی مد اسلامی ایرانی گل یاس بر حمایت این کارگروه از گسترش مراکز عرضه آثار اسلامی و ایرانی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، قبادی در این بازدید ضمن دیدار با مدیر این مجموعه ، جدیدی، گفت: افزایش مراکز عرضه و دسترسی آسان تر مردم به محصولات سبک زندگی اسلامی و ایرانی، از اهداف اساسی کارگروه ساماندهی مد و لباس است.
وی ادامه داد: باید توجه داشت که روند موثر حفظ اولویت ها در این گونه مراکز بتواند مستمر بوده و ضمن حفظ ارزش های اسلامی و ایرانی از کیفیت و سطح مناسبی نیز برخردار باشد.
قبادی همچنین در این بازدید با برخی از نمایندگان برندهای مستقر در این مرکز گفت و گو کرد و از تازه ترین محصولات ارائه شده نیز دیدن کرد.
دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس بر اهمیت توجه به قیمت عرضه این گونه آثار تاکید و گفت: توانمندی خرید برای همه اقشار جامعه از مهم ترین اصول در کارگروه ساماندهی مد و لباس است و باید به این مساله نگاهی جدی داشت.
مشاور معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین یادآور شد: برای رشد این مراکز نیاز به هماهنگی و همیاری همه دستگاه های ذی ربط است و چرخه محرکه تولید مد و لباس هرگز نباید لحظه ای دچار وقفه شود.
مجموعه گل یاس در اتوبان آزادگان ، شهرک راه آهن ، بلوار کوهک واقع است.
1
تاریخ: شنبه 17 آبان 1393