Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

رئيس پليس آگاهي استان همدان از کشف دو ميليارد و 800 ميليون ريال البسه خارجي قاچاق در اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا،سرهنگ زارعي با اعلام اين خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز در اجراي طرح سراسري مبارزه با قاچاق و تشديد اقدامات كنترلي در محورهاي مواصلاتي منتهي به استان ، در موقعيت ايستگاه بازرسي شهيد زارعي به يك دستگاه خودرو كاميون بنز كه از سمت شهرستان جوانرود به سمت تهران در حال حركت بود، مشكوك شدند.
وي افزود: پس ازمتوقف نمودن خودرو، راننده با ارائه يك برگ بارنامه ، مدعي شد حامل 10 هزار كيلو گرم ذرت مي باشد و از مبدا هرسين به مقصد دماوند در حال حركت است كه ماموران جهت بررسي بيشتر كاميون را به حاشيه جاده منتقل کردند که در اين هنگام راننده مذكور قصد فرار داشت ولي با اقدام سريع ماموران ،وي از اين اقدام ناکام ماند.
سرهنگ زارعي بيان داشت: پس از باز کردن چادر كاميون مشخص شد كه خودرو مذکورحامل بسته هاي بزرگ پوشاك خارجي مي باشد و راننده از ارائه مدارك قانوني گمركي در اين خصوص اظهار عجز و ناتواني کرد.
وي در ادامه گفت: در بازرسي از خودرو توقيف شده 4 هزار و 617 ثوب انواع البسه خارجي با ارزش تقريبي دو ميليارد و800  ميليون ريال كشف شد.
رئيس پليس آگاهي استان در خاتمه گفت: متهم دستگير و به همراه خودرو و كالاهاي موجود در آن به اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان انتقال داده شد.

1
تاریخ: سه شنبه 20 آبان 1393