Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
ستاد نانو همچون سال‌های گذشته در نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی حضور خواهد داشت.
به گزارش نساجی نیوز و به نقل از ایسنا، در این نمایشگاه که بیستمین دوره آن در تاریخ 26 تا 29 آبان ماه برگزار خواهد شد، حدود 320 شرکت داخلی و خارجی به ارائه جدید‌ترین دستاوردهای این صنعت خواهند پرداخت. 130 شرکت‌ داخلی و 187 شرکت خارجی از کشورهای کره جنوبی، چین، تایوان، ژاپن، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه و هندوستان در این نمایشگاه حاضر خواهند شد. تعداد شرکت کنندگان این نمایشگاه امسال افزایش صد درصدی داشته‌ و برای اولین بار پاویون کشورهای هندوستان و چین در صنعت نساجی نیز برگزار خواهد شد.



در غرفه ستاد نانو، علاوه بر ارائه محتواهای ترویج صنعتی نانو در نساجی، کارشناسان موسسه خدمات فناوری تا بازار به ارائه مشاوره در زمینه امور شرکت‌ها و کارگزاران نانو خواهند پرداخت. همچنین در این نمایشگاه از دستگاه نیمه صنعتی پلاسمای فشار اتمسفری شرکت یار نیکان صالح رو نمایی خواهد شد و کارشناسان بخش تجهیزات ستاد زمینه‌های توسعه این فناوری را پیگیری خواهند کرد.



معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کارخانه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های داخلی، یافتن بازارهای جدید صادراتی، ارائه پتانسیل‌ها و توانمندی‌های صنعت نساجی کشور، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه، آشنائی با الگوهای موفق جهانی در عرصه صنعت نساجی، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای سرمایه گزاری شرکت‌های داخلی و خارجی، کار آفرینی و اشتغال پایدار از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام شده است.



لازم به ذکر است،‌ در حاشیه این نمایشگاه 3 کارگاه صنعتی و یک کارگاه در زمینه کارآفرینی و کسب و کار در حوزه نانو هم توسط ستاد نانو برگزار خواهد شد. امسال نیز همانند گذشته، شناسایی و اخذ نیازهای صنعت، بررسی زمینه‌های رسوخ نانو در صنعت، معرفی طرح‌های حمایت از اشتغال ستاد نانو توسط کارشناسان مربوطه در این غرفه صورت خواهد پذیرفت.



افتتاحیه این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر 25هزار مترمربع و در سالن‌های 8-9 -10-11-12-13-14و 27 و هم‌چنین فضای باز محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد، ساعت 11 صبح روز دوشنبه 26 آبان ماه است.
1
تاریخ: شنبه 24 آبان 1393