Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
بیستمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات ، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی ایران امروز با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل صنایع نساجی و پوشاک کشور، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران ، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران، روسای کمیسیون ها و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین روسای انجمن ها و اتحادیه های مرتبط، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز بکار کرد.
به گزارش ستاد خبری بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران؛در این نمایشگاه 330 شرکت داخلی و خارجی از 11 کشور کره جنوبی، اسپانیا ، ایتالیا ، ترکیه ، هند ، هلند، روسیه، چین، تایوان ، آلمان و ژاپن؛ جدید ترین تولیدات و صنایع مرتبط با حوزه نساجی را ارائه می کنند که 170 شرکت داخلی و 160 شرکت خارجی هستند.
بیستمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات ، مواد اولیه ، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی امسال با رشد چشمگیری مواجه شده است به نحوی متراژ نمایشگاه نسبت به سال گذشته صد درصد رشد یافته و همچنین تعداد شرکت های خارجی هم از 92 شرکت سال قبل با افزایش حدود 90 درصدی ، امسال به 160 شرکت افزایش یافته است . بیستمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات ، مواد اولیه و محصولات نساجی در فضایی بالغ بر 25 هزار متر مربع و در سالنهای 8-9 -10-11-12-13-14و 27 و همچنین فضای باز محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.
در بیستمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات ، مواد اولیه و محصولات نساجی برای اولین بار پاویون هند و چین در صنعت نساجی برپا شده است.
در این نمایشگاه انواع تجهیزات، صنایع و خدمات مربوطه از جمله ماشین آلات نساجی ، قطعات ، چرخ خیاطی ، ماشینهای گلدوزی و دوخت و برش،انواع منسوجات خانگی شامل: پتو، پارچه های رومبلی وپرده ای،روتختی، ملحفه و روبالشی، تشک خواب، حوله، رومیزی ، ترمه، بالش، لحاف ، کوسن، لوردراپه، پرده ، کرکره و لوازم و قطعات وابسته ،پارچه ، پوشاک ، انواع نخ ، الیاف ، رنگ ، مواد تعاونی و انواع مواد اولیه صنایع نساجی،انواع نخ و مواد اولیه نساجی، مشاوره و خدمات مهندسی، منسوجات خانگی از جمله پتو، پارچه رومبلی و پرده ای، روتختی، ملحفه و روبالشی، کرکره، لوازم و قطعات، سرویس های آشپزخانه، حمام و دستشویی، انواع پوشاک (زنانه، مردانه و بچگانه) و انواع پارچه جهت تولید پوشاک عرضه و به نمایش گذاشته شده است. برگزاری 15 کارگاه علمی و دو همایش تخصصی با حضور متخصصان و استادان دانشگاهها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید چهار هیئت تجاری و بازرگانی خارجی؛ برخی از برنامه های جانبی بیستمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات ، مواد اولیه و محصولات نساجی ایران است.
معرفی دستاوردها ، ظرفیت ها و توانمندیهای کارخانه ها،شرکت ها ، نهادها و سازمان های داخلی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، ارائه پتانسیل ها و توانمندیهای صنعت نساجی کشور، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه ، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوریهای روز به کشورمان ، ایجاد ارتباط‌های تجاری جدید و تقویت روابط قبلی، انتقال دانش، فناوری و تجارب ، آشنائی با الگوهای موفق جهانی درعرصه صنعت نساجی، فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی و کار آفرینی و اشتغال پایدار ؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است . به هر حال برگزاری این نمایشگاه می تواند با فراهم کردند زمینه حضور گسترده بسیاری از کشورها و شرکتهای فعال خارجی، سبب انتقال آخرین فناوریهای روز جهان به کشورمان شود و همچنین از طرف دیگر کشورمان می تواند با ارائه توانمندی های منحصر بفرد بخش نساجی خود در چنین رویدادی ، مزیت ها و فرصت های خود را در معرض دید سرمایه گذاران خارجی و داخلی قرار دهد. ضمن اینکه برگزاری چنین نمایشگاههائی موقعیت مناسبی را برای آشنائی مستقیم قشر دانشگاهی، پژوهشگران، دست اندرکاران و متخصصان با دستاوردهای علمی و صنعتی این حوزه فراهم می کند و در رشد بخش علمی وانگیزه بخشیدن به ارائه نوآوری در کشورمان موثر است.
بیستمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات ، مواد اولیه و محصولات نساجی را شرکت سامع پاد نوین با نظارت و همکاری انجمن صنایع نساجی ایران ، اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و جامعه متخصصین نساجی ایران برگزار می کند. بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران از امروز تا 29 آبان و هر روز از ساعت 9 تا 16در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.
1
تاریخ: دوشنبه 26 آبان 1393