Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

وزير صنعت،معدن و تجارت از غرفه هاي اولين نمايشگاه کيف، کفش، چرم و صنايع وابسته ، دهمين نمايشگاه صنعت آب و بيستمين نمايشگاه ماشين آلات و محصولات نساجي بازديد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد رضا نعمت زاده در حاشيه اين بازديد گفت: اين نمايشگاهها در مقايسه با نمايشگاههاي سالهاي قبل بسيار جلوتر و پربارتر است.
وي با تأکيد بر بهرهگيري از توان تخصصي واحدهاي صنعتي داخلي اظهار داشت: اغلب تجهيزات صنعت لوله و شيرآلات و اتصالات در داخل توليد ميشود و مقداري از وسايل کنترل اين محصولات از خارج وارد ميگردد.
نعمت زاده گفت: کشور ما از لحاظ آب محدوديت دارد و حرکت به سمت آبياري مکانيزه ميتواند کمک مؤثري به صنعت کشاورزي بنمايد.
وزير صنعت، معدن و تجارت ضمن تشويق واحدها به سمت افزايش صادرات اظهار داشت: کشور ما در زمينه مواد اوليه پليمري امکانات مناسبي دارد و لذا ميتوانيم واحدهاي صنعتي را در جهت سوق دادن به سمت افزايش توليد و در نتيجه صادرات هدايت کنيم.
وي با اشاره به سهم 20 درصدي صنعت در توليد ناخالص داخلي تأکيد کرد: ضرورت دارد تااين رقم را به 25 درصد ارتقا دهيم تا به برنامه چشمانداز صنعت دست يابيم
وي گفت: اکثر سرمايه گذاران داخلي تلاش ميکنند کشور را از حالت رکود خارج کنند اما از خروج از رکود کار يک روزه نيست و به زمان نياز دارد.
اين سه نمايشگاه از 26 لغايت 29 آبان ماه در محل دايمي نمايشگاهها داير مي باشند.

 

1
تاریخ: شنبه 1 آذر 1393