Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
صادقی گفت: با اقدامات انجام شده و همچنین راه اندازی کامل پنجره واحد فرامرزی تا پایان سال تسهیلات خوبی در بخش تجارت خارجی از لحاظ سهولت در کاهش زمان انجام کار و هزینه انجام امور صادر کنندگان و واردکنندگان را شاهد خواهیم بود.

یدالله صادقی رییس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مشکلات صادرکنندگان جهت صادرات کالا گفت:نقل و انتقال پول،ورود ماشین آلات و حمل و نقل از مشکلات صادر کنندگان در اثر تحریم است که افزایش صادرات سالیانه ما نشان ازتعهد صادر کنندگان برای ورود کالا ی ایرانی به بازار های جهانی است.

وی با تاکید بر حمایت دولت از صادرات گفت:برنامه ها و دستورالعمل های دولت نشان دهنده این است که حمایت از صادرات در اولویت های دولت است که تا کنون نیز اقدامات خوبی را در این راستا انجام داده است.

صادقی با تاکید بر اینکه پنجره واحد تجاری برای سهولت در تجارت فرامرزی در حال انجام است ،گفت: با راه اندازی کامل آن صادرکنندگان و وارد کنندگان با مشکلات کمتری در جهت صادرات و واردات کالا مواجه می شوند.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت تهران گفت: در حال حاضر بیشتر واردات ما مربوط ماشین آلات ،مواد اولیه وقطعات یدکی برای تولید کنندگان است .

وی ادامه داد: با اقدامات انجام شده و همچنین راه اندازی کامل پنجره واحد فرامرزی تا پایان سال تسهیلات خوبی در بخش تجارت خارجی از لحاظ سهولت در کاهش زمان انجام کار و هزینه انجام امور صادر کنندگان و واردکنندگان را شاهد خواهیم بود.

1
تاریخ: شنبه 1 آذر 1393