Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی مد و لباس، نخستین نشست هم اندیشی جشنواره چهارم مد و لباس فجر، شب گذشته در معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور فعالان بخش های مختلف این حوزه و همچنین دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس برگزار شد.
در این نشست اساتید دانشگاه‌ها، مدیران اتحادیه‌های تخصصی پوشاک و طراحی‌، نمایندگان موسسات و آموزشگاه‌ها، مدیران بخش‌های مختلف جشنواره به بررسی و آسیب شناسی چالش‌های موجود در جشنواره مد و لباس فجر پرداختند.
در این نشست سه ساعته مسایلی چون، نحوه و کیفیت برگزاری جشنوراه مد و لباس، چگونگی اجرا، محل جشنواره، بخش های مختلف جشنواره و شکل حضور بخش های مختلف این حوزه بررسی شد.
حمید قبادی، دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس نیز در این نشست با قدردانی از توجه فعالان این حوزه یادآور شد که نگاه ملی و مردمی این جشنواره برای رفع نیاز اساسی مردم کشور به بحث پوشاک ایرانی و اسلامی اصلی‌ترین هدف برگزاری جشنواره مد و لباس فجر است.
او خواستار تحقیق و پژوهش‌های گسترده‌تری توسط جامعه دانشگاهی برای جمع آوری اسناد علمی مستحکم برای دست‌یابی به نگاه علمی دقیق در حوزه مد و لباس شد.
این نشست ها قرار است به صورت مستمر برای ارتقای سطح کیفی چهارمین جشنواره مد و لباس فجر برگزار شود.

1
تاریخ: شنبه 1 آذر 1393