Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به کشف بزرگترین محموله پوشاک قاچاق در زنجان گفت: عامل این قاچاق به پرداخت بیش از ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده است.
مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان, با اشاره به کشف بزرگ‌ترین محموله پوشاک در زنجان اظهار کرد: این محموله توسط ماموران انتظامی شهرستان زنجان کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه این محموله شامل 47 هزار و 688 ثوب انواع البسه و پوشاک خارجی است که از لحاظ تعداد بزرگ‌ترین محموله کشف شده در سال 93 به شمار می‌رود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: پس از کشف این محموله توسط ماموران انتظامی شهرستان زنجان پرونده متهم به تعزیرات حکومتی استان زنجان ارجاع داده شد.
وی با بیان به این پرونده در کمترین زمان ممکن رسیدگی شد، عنوان کرد: پس از ارجاع پرونده به تعزیرات حکومتی شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به پرونده رسیدگی کرد.
ممیزی خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی استان زنجان پس از بررسی همه مستندات موجود در پرونده و سیر مراحل قانونی، متهم پرونده علاوه بر ضبط خودرو و کالاهای مکشوفه به نفع دولت جمهوری اسلامی ایران به پرداخت جریمه نقدی نیز محکوم شد.
وی با اشاره به مختومه شدن این پرونده در تعزیرات حکومتی افزود: متهم این پرونده به پرداخت 2 میلیارد و یکصد میلیون ریال در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در پایان با هشدار به قاچاقچیان در زنجان گفت: تعزیرات حکومتی استان زنجان در برخورد با قاچاقچیان جدی بوده و به شدت با قاچاقچیان برخورد می‌کند.

تاریخ: شنبه 1 آذر 1393