Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

 

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گفت: لایحه خروج از رکود با ۵۰ امضا تکمیل شد و آماده است تا به زودی در صحن علنی مجلس مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.
غلامرضا کاتب، در گفت و گو با «اقتصاد نیوز» در رابطه با لایحه خروج از رکود با بیان اینکه یک بار در صحن علنی مجلس روی کلیات این لایحه بحث شد، گفت: در آن زمان این لایحه رای لازم را نیاورد و به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع داده شد.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه افزود: بعد از ارجاع لایحه به کمیسیون برنامه و بودجه برخی از نمایندگان کمیسیون های دیگر اظهار نظر می کردند که نظراتشان مورد بررسی قرار نگرفته است و به هر حال اعتراضاتی از این دست می کردند.
وی ادامه داد: با استفاده از نظرات نمایندگان کمیسیون های دیگر و بحث و بررسی ها بر روی لایحه خروج از رکود این لایحه با ۵۰ امضا تکمیل شد و آماده است تا به زودی در صحن علنی مجلس مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.
کاتب خاطر نشان کرد: بررسی این لایحه در صحن علنی مجلس حداقل دو هفته زمان می برد.
نماینده مردم گرمسار در مجلس نهم با بیان اینکه ممکن است لایحه خروج از رکود کاستی هایی داشته باشد، گفت: با وجود این، کلیات این لایحه بسیار خوب است و باید کاستی های آن با پیشنهادات دولت و مجلس برطرف شود.
کاتب در همین رابطه ادامه داد: آنچه که در لایحه خروج از رکود وجود دارد، قوانینی است که در بودجه های سال ۹۲ و ۹۳ نیز وجود داشت و چیز جدیدی نیست بلکه بسیاری از این قوانین تکراری را می خواهیم به صورت دائمی بیاوریم که دیگر تکرار نشود. به خصوص در بخش تحول نظام سلامت که امیدواریم دائمی شود.

1
تاریخ: سه شنبه 4 آذر 1393