Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

عضو هیأت مدیره خانه صنعت از طرح جدید وزارت صنعت برای اختصاص کارت سوخت هوشمند به واحدهای تولیدی از محل یارانه بخش تولید خبر داد.

 آرمان خالقی در گفت‌ و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: طرحی در وزارت صنعت مطرح است که براساس آن، از محل یارانه بخش تولید کارت سوخت هوشمند به واحدهای تولیدی اختصاص خواهد یافت.

وی با بیان اینکه هنوز جزئیات تخصیص اعتبار این کارت مشخص نشده است، گفت: پیشنهاد ما این است که این کارت به واحدهایی اختصاص یابد که در جهت اصلاح ساختار مصرف انرژی اقدام کرده‌اند و یا قصد دارند برای این کار اقدام کنند.

خالقی تصریح کرد: درخواست ما این است منابع حاصل از یارانه بابت اصلاح ساختار کارخانه‌ها در جهت بهبود مصرف انرژی پرداخت شود و برای واحدهایی که نسبت به اصلاح مصرف انرژی اقدام کرده‌اند نیز با اختصاص کارت سوخت هوشمند امکان پرداخت هزینه انرژی مصرفی فراهم شود.

وی با بیان اینکه این طرح توسط وزارت صنعت در حال پیگیری است، گفت: همچنین دولت برنامه‌هایی برای استفاده از منابع ریالی صندوق توسعه ملی در جهت پرداخت یارانه سود تسهیلات دارد تا از این طریق، تسهیلات ارزان قیمت به تولیدکنندگان اختصاص یابد.

تاریخ: سه شنبه 11 آذر 1393