Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
اردبیل - مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل از پرداخت تسهیلات مالی به واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه تمام این استان در قالب طرح عارضه یابی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم فریدی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه با نمایندگان صندوق ضمانت سرمایه گذاری و بانک صنعت و معدن استان افزود: این طرح در واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان آغاز بکار کرده است.

وی حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی را از مهمتارین اهداف طرح برشمرد و ادامه داد: این طرح طبق تفاهم نامه منعقده بین سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، صندوق ضمانت سرمایه گذاری و بانک صنعت و معدن در جهت رفع مشکلات مالی و اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی آغاز شده است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اضافه کرد: برای اجرای این طرح کمیته ارزیابی متشکل از مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی هر استان نماینده صندوق ضمانت سرمایه گذاری و نیز رییس بانک صنعت و معدن استانی تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی با ارائه درخواست در خصوص مشکلات خود به این کمیته و پس از بررسی توسط مشاوران معتمد که دارای تاییدیه از سازمان نوسازی کشور می باشند، می توانند از مزایای این طرح بهره مند شوند.

فریدی متذکر شد: اطلاع رسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی که دارای پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد می باشند، انجام یافته و واحدهای صنعتی می توانند جهت تکمیل فرم استفاده از این طرح به شرکت شهرکهای صنعتی مراجعه کنند.

وی ادامه داد: پس از بررسی درخواستهای واحدهای صنعتی و تاییدیه مشاوران معتمد کمیته ارزیابی استانی واحد صنعتی را جهت دریافت تسهیلات به بانک صنعت و معدن استان معرفی می کند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل به حمایت از واحدهای صنعتی دارای مشکل وثیقه بانکی نیز اشاره کرد و یادآور شد: طی مفاد تفاهم نامه واحدهای صنعتی که در دریافت تسهیلات بانکی دارای مشکل وثیقه بانکی هستند، جهت پوشش وثیقه به صندوق ضمانت سرمایه گذاری معرفی می شوند.

1
تاریخ: دوشنبه 17 آذر 1393