Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان گفت: هر واحد تولیدی که در شهرستان‌ها مستقر شود و آغاز به‌کار کند از معافیت‌های مالیاتی قانونی برخوردار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، امرالله عابدی ظهر امروز در آیین معرفی رئیس گروه مالیاتی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به گستردگی و پیچیدگی‌ فعالیت‌هایی که وجود دارد باید در بحث مالیاتی حسابرسی و رسیدگی به آن تشکیلات مقتدری داشته باشیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان بیان کرد: هدف ما از ارتقای ادارات مالیاتی، اخذ مالیات بر اساس عدالت است تا تسهیلات لازم برای اجرایی کردن آن به عمل آید.

عابدی اظهار کرد: بحث مالیات به عنوان مهم‌ترین درآمد غیرنفتی در کشور مطرح است و نیاز به همکاری و حمایت فرماندار و نماینده پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس از لحاظ فرهنگ‌سازی مالیاتی برای اخذ مالیات قانونی در منطقه است.

وی تصریح کرد: دولت به مناطق محروم توجه خاصی دارد و باید درآمدهای دولت را به گونه‌ای محقق کنیم که با ظلم و زور همراه نباشد و لازم است که با ماموران مالیاتی همکاری شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان گفت: ما بحث معافیت‌های قانونی را برای فعالان اقتصادی داریم که آن را در نظر می‌گیریم و اداره کل امور مالیاتی استان در راستای حمایت از تولیدکنندگان این آمادگی را دارد.

عابدی اظهار کرد: در شهرستان‌ها هر واحد تولیدی که مستقر شود و آغاز به‌کار کند از معافیت‌های مالیاتی قانونی برخوردار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اول باید تولید شود تا ما بتوانیم مالیات بگیریم و ما باید در بحث فساد اداری و مالی مبارزه کنیم که حق و حقوق دولت از بین نرود

 

تاریخ: سه شنبه 25 آذر 1393