Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

استاندار مازندران گفت: با توجه به تنگناهایی که در زمینه بیکاری و رکود رشد اقتصادی وجود دارد ، خوشبختانه در مازندران رشد اقتصادی مثبت و تورم زیر ۲۰ درصد را تجربه می کنیم.
به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح بعد از ظهر یکشنبه طی بازدید از روند پرداخت مطالبات بازنشستگان کارخانه نساجی قائمشهر ضمن تقدیر از همه کسانی که در رفع این معضل هفت ساله زحمت کشیدند تا کارگران و زحمتکشان قائمشهری به حق و حقوق خود برسند، بیان کرد: این وفاق و همدلی که در جهت پیشبرد امورات استان وجود دارد، انشالله با همین قوت، ادامه خواهد داشت.
استاندار مازندران با تقدیر از سرمایه گذارکارخانه نساجی اذعان کرد: دولت تدبیر و امید با تمام وجود با سرمایه گذارانی که برای مشکلات اقتصادی و بیکاری استان کار می کنند، همکاری و مساعدت می کند.
ربیع فلاح با اشاره به سیاست دولت و مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: امروز با جدیت پیگیر مطالبات مردم شریف استان مازندران هستیم و با این هدف پا به عرصه فعالیت گذاشته ایم.
استاندار مازندران با بیان اینکه در یک جزیره امن زندگی می کنیم، تأکید کرد: ما امروز در شرایط بسیار مناسبی در سطح دنیا و منطقه هستیم که به این شجاعت، قدرت و توان امنیتی حاکم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخار میکنیم.
تجلی زیباترین همدلی، همراهی و هم افزایی در حل مشکل کارگران نساجی
معاون سیاسی امنیتی مازندران حل مشکل پرداخت مطالبات کارگران نساجی را تجلی زیباترین همدلی، همراهی و هم افزایی در این اقدام ارزشمند و شکوهمند دانست و اظهار داشت: همه مسئولان دست اندرکار اعم از شهرستانی، استانی و کشوری تلاش کردند تا مشکل کارگران نساجی حل شود.
یونسی با بیان اینکه مسئولان از جنس مردم و دردمند دردهای مردم هستند، گفت: ما خود را از جنس کارگران عزیز می دانیم و بابت تأخیر در پرداخت مطالبات و معوقاتشان عذرخواهی می کنیم.
دبیر اجرایی خانه کار و کارگر استان مازندران با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه کار جوهره حیات انسانهاست و کارگر قلب تپنده جامعه انسانی است، حمایت از کارگران را حمایت از نظام و ولایت فقیه دانست و اذعان کرد: ما کارگران امروز به دنیا می گوییم تنها حکومتی که با تمام قدرت حامی مستضعفین است، جمهوری اسلامی است که در رأس آن مسئولان دلسوز قرار دارند.
دریابیگی با تشکر از همکاری صبورانه کارگران و خانواده هایشان گفت: ما برای اینکه از استاندار و مسئولان تشکر کنیم اطمینان می دهیم با تمام قدرت از آرمانها و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری خواهیم کرد.
تا پایان سال ۹۴سقف کارگران شاغل در نساجی به ۹۰۰ نفر می رسد
فرماندار قائمشهر ضمن تشکر از همه کسانی که برای استیفای حقوق کارگران نساجی تلاش کردند تصریح کرد : اگر نبود همدلی کوشش و همراهی همه دوستان از جمله مجموعه مدیریت استان، استاندار و پیگیری های معاون سیاسی امنیتی استان، مجموعه شورای تأمین و مسئولین بانک ملی این امر محقق نمی شد.
مهدی محمدی با تشکر از سرمایه گذار کارخانه نساجی اشاره کرد: اگر حمایت جدی از این سرمایه گذار صورت بگیرد وی قول داده است تا پایان سال ۹۴تعداد کارگران شاغل در این کارخانه را از سقف ۳۵۰ نفر به ۹۰۰ نفر برساند.
تجمعات کارگری با انضباط ترین تجمعات بود
مسعود جعفری نسب فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه تجمعات کارگری با انضباط ترین تجمعات بود، اظهار داشت : این عزیزان فقط بدنبال حق و حقوق خودشان بودند و در طی همه مدتی که در صدد رفع مشکلاتشان بودند هیچگونه تعرضی از سوی کارگران نسبت به دستگاه های دولتی صورت نگرفت.
سیستم امنیتی حامی هموارکننده سرمایه گذاری در استان است
مدیرکل اداره اطلاعات مازندران با بیان اینکه اجرای قانون با اخلاق، می تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند، اظهار داشت: کارگران ما تلاش کردند با اخلاق و انسجام حقوق خود را مطالبه کنند و توانستند اجازه سوء استفاده را از دشمن سلب کنند.
 این مدیر کل با اشاره به اینکه سیستم امنیتی حامی هموارکننده سرمایه گذاری در استان است، خاطرنشان کرد : ۴ الی ۵ گره مشابه با نساجی در استان موجود است که ۲مورد حل شد و امیدواریم با تدبیر و تلاش استاندار و تیم همراهشان و یاری خداوند بقیه موارد، مرتفع شود.
راه اندازی خط دوخت و دوز در کارخانه نساجی و صدور محصولات آن به اروپا
سرمایه گذار کارخانه نساجی اظهار داشت: پس از اینکه پرداختی های کارگران بازنشسته انجام شود کارهای بزرگی را برای این کارخانه در نظر گرفته ایم.
مهدی علم بیگی از راه اندازی خط چاپ و رنگریزی  کارخانه نساجی، خبر داد و بیان کرد: ماشین آلات این خط آماده شده است که پس از راه اندازی، سالانه ۵۰ میلیون متر مربع پارچه رنگ خواهد شد که ۲۲ میلیون متر مربع تولید این کارخانه و مابقی تولیدات کارخانه های دیگر خواهد بود.
وی افزود : با راه اندازی خط دوخت و دوز در کارخانه نساجی با یک گروه آلمانی مذاکره کرده ایم که با نظارت این تیم، برای اولین بار محصولات دوخت و دوز این خط تولید به کشور آلمان صادر شود.
این سرمایه گذار اظهار امیدواری کرد با ثبت و سفارش ماشین آلات جدید در آینده نزدیک، کارخانه نساجی به یک کارخانه نمونه کشوری تبدیل خواهد شد.

تاریخ: دوشنبه 15 دی 1393