Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

با همکاري خانه هنرمندان و با هدف آشنايي بيشتر هنرمندان کشور با آخرين دستاوردها و هنرهاي صنعت نساجي و پوشاک ايران تعدادي از بازيگران تئاتر ، سينما و تلويزيون از دومين نمايشگاه تخصصي پوشاک در تهران بازديد کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، دراين بازديد« بهاره رهنما» هنرپيشه توانا در عرصه تئاتر ، سينما و تلويزيون که خود در زمينه پوشاک چند سالي است به فعاليت مشغول است دليل حضور خود را دراين نمايشگاه آشنايي با متدهاي جديد در زمينه طراحي و دوخت لباس ذکر کرد و گفت: مدتي است که به عنوان طراح لباس فعاليت مي کنم و در تلاش هستم تا يک برند اختصاصي نيز به ثبت برسانم.
وي با ابراز خرسندي از برگزاري نمايشگاه هاي اين چنيني در کشور تصريح کرد: اين نمايشگاهها براي توجه بيشتر به نشان هاي تجاري در حوزه پوشاک و ايجاد جذابيت هاي بصري و تنوع بيشتر موثر خواهد بود.
به گفته رهنما؛ اين که ما از کشورهاي موفق در عرصه پوشاک مثل ترکيه الگوبرداري کنيم به معني کپي کردن کار آنها نيست بلکه بايد در کيفيت به آنها برسيم اما برندهاي ملي هم داشته باشيم.
اين بازيگر در ادامه خاطرنشان کرد: نبايد از برگزاري هم زمان دو نمايشگاه پوشاک در کنار هم نگران باشيم چرا که مي‌تواند فرصتي براي تبادل اطلاعات و تجربيات مهم در اين عرصه محسوب شود .
وي ادامه داد: ضمن اينکه ما مي توانيم روي نشان هاي تجاري شرقي و مدل‌هاي مختص خودمان بيشتر کار کنيم و اين را به عنوان يک دستاورد مهم در رقابت با کشورهاي ديگر در نظر بگيريم.
اين کارگردان تئاتر همچنين با اشاره به شرايط برندسازي در ايران يادآور شد: اين يک اتفاق کاملا جديد است که بايد بيشتر مورد توجه بيشتر قرار بگيرد. توجه به اين معناست که برندهايي هم متولد بشوند که به درد عامه مردم بخورند نه اين که هر پوشاکي برند شد قيمتش سر به فلک بزند و مردم طبقه متوسط و حتي پايين تر نتوانند از انها استفاده کنند.
وي معتقد است: دولت بايد در اين زمينه وارد عمل شود و از برندهاي ملي حمايت کند تا همين امر به کنترل قيمت نشان‌هاي شناخته شده کمک کند.
بازيگر نام آشناي سينماي ايران بر ضرورت فرهنگ سازي در اين عرصه تاکيد کرد و توسعه اين صنعت و دست يافتن به موفقيتهاي بيشتر را در گرو حمايت مردم و مسئولان و ايجاد فرهنگ لازم دراين خصوص دانست

 

001
تاریخ: چهارشنبه 15 بهمن 1393