Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از پیگیری وزیر صنعت، معدن و تجارت برای احیای جوایز صادراتی برای صادرکنندگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد علی سید ابریشمی در سفر یک روزه به استان یزد ضمن افتتاح چند طرح صنعتی در دیدار با صنعتگران شهرستان مهریز گفت: از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید تمام تلاش دولت در حوزه شهرک‌های صنعتی به کیفی سازی و تکمیل  زیرساختها و امکانات زیربنایی مورد نیاز صنعتگران اختصاص یافته است.

سید ابریشمی با اشاره به برخی از اقدامات شاخص در این حوزه گفت: ایجاد سیستم‌های تصفیه فاضلاب و استفاده مجدد از آب تصفیه شده در صنعت و مصارف فضای سبز و همچنین ایجاد ایستگاه های آتش نشانی از جمله این اقدامات است.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص مزایای حضور صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بیان داشت: سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی محاسن بسیاری برای کارآفرینان و صنعتگران داشته که تامین امکانات زیربنایی از قبیل آب، برق، گاز، راه دسترسی، فضای سبز و ... از جمله این مزایا است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به ضوابط و مقررات موجود برای حمایت از سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی، گفت: حضور واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی علاوه بر مزایای فوق، سهولت دسترسی به تسهیلات و منابع بانکی از طریق استفاده از سند واحد صنعتی به عنوان وثیقه را فراهم می آورد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: مشکلات زیرساختی و کمبودهای شهرک صنعتی مهریز تا پایان سال 94 با تلاش شرکت شهرک‌های صنعتی استان و حمایت مسئولان استان و شهرستان مرتفع شود.

تاریخ: شنبه 18 بهمن 1393