Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت:تولیدکنندگان پوشاک باید در راستای تجاری سازی برندهای ایرانی اسلامی فعالیت کنند.
تولیدکنندگان پوشاک در راستای تجاری سازی برندهای ایرانی اسلامی فعالیت کنند
به گزارش ایرنا محمدابراهیم الهی تبار روز یکشنبه در آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه سراسری مد و لباس در همدان اظهارکرد:در شرایط کنونی، تلاش برای برند سازی مدل های اسلامی و ایرانی باید مورد توجه تولید کنندگان قرارگیرد تا مانع ورود فرهنگ غربی در پوشش افراد باشیم.
وی ادامه داد:با توجه به رقابت کنونی در بازارهای اقتصادی و تولیدی در جهان نیاز است با شناسایی و بازاریابی درست، سهمی عمده در تولید داشته باشیم.
وی اضافه کرد:امروزه بسیاری از کشور ها سعی دارند باورها،اعتقادات،فکر ،اندیشه و تکنولوژی خود را به دیگر کشورها صادر کنند و در این زمینه با شناسایی دقیق نیازها، بازار اقتصادی را در دست گرفته اند.
الهی تبار خاطر نشان کرد:بسیاری از کشورها در حوزه بازاریابی اجتماعی به دنبال القای فرهنگ خود هستند و با تغییر فرهنگ، کالای خود را بر دیگر کشورها تحمیل می کنند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان تصریح کرد: بسیاری از کشورها از جمله چین با بازاریابی اقتصادی و اجتماعی همه بازارهای دنیا را در احاطه خود گرفته اند و حتی بازارهای اسلامی عراق و عربستان در اختیار این کشور است.
وی با بیان اینکه ما یک کشورغنی با اقوام و قومیت های مختلف هستیم تاکیدکرد: تنوع قومیت و فرهنگ ایرانی موجب ایجاد پوشش های مختلف شده که می توانیم از این فرصت برای تولید پوشاک با جذابیت و تنوع، آنگونه که بازگو کننده فرهنگ اسلامی ایرانی است استفاده کنیم.
وی بر تشکیل اتاق فکر برای شناسایی نیازهای بازار در راستای ایجاد فرصت های اقتصادی تاکید کرد و گفت: باید خود را برای رقابت با بازارهای دنیا آماده کنیم.
معاون استانداری همدان گفت: باید خرید لباس ایرانی اسلامی به عنوان یک ارزش مورد توجه خانواده ها قرار گیرد و تولیدکنندگان نیز ارتقای فرهنگ اسلامی را در تولیدات خود مورد توجه قرار دهند.
الهی تبار افرود: امروز جامعه ما نیازمند بازگشت به فرهنگ غنی اسلامی ایرانی خود است و این امر باید از دورن خانواده ها تقویت شود.
وی ایجاد یک تحول در بازار اقتصادی که در برگیرنده فرهنگ و ملیت ایرانی باشد را برای تولید پوشاک در کشور ضروری دانست .
چهاردهمین نمایشگاه سراسری مد و لباس روز یکشنبه سوم اسفندماه در همدان گشایش یافت و این نمایشگاه تا هفتم اسفندماه جاری میزبان علاقمندان و تولیدکنندگان داخلی است.
اولین نمایشگاه مد و لباس استان و چهاردهمین نمایشگاه مد و لباس اسلامی، ایرانی کشور از ساعت 9 تا 12 و بعدازظهرها از ساعت 16 تا 19 پذیرای علاقمندان است. 

تاریخ: یکشنبه 3 اسفند 1393