Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

لینک اطلاع از آخرین نتایج انتخابات اتاق بازرگانی

 

 

به گزارش ایلنا در کرج، نتایج آراء "دومین دوره انتخابات اتاق بازرگانی البرز" به شرح ذیل اعلام شد:

 

بازرگانی:

 حسین طوسی ، شادروز رفیعی ،  مهین بولحسنی ، بیتا بیات ، فرشته محمودی

 صنعت:

رحیم بناملایی ، احمد زارعی فرکوش ، علی فراهانی ، محسن امینی ، کیانوش شریفی

 معدن:

علیرضا محیط ،  جعفر سلیمانی

 کشاورزی:

کاظم میرجلیلی ، احمد میرجلیلی ، حسن خانی

گفتنی است در رقابت بین دو ائتلاف توسعه پایدار و ائتلاف بزرگ البرز بر سر کسب کرسی‌های دومین هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی در این استان، در نهایت "ائتلاف توسعه پایدار البرز"، توانست، بیشترین آراء ماخوذه  فعالان اقتصادی البرز را به خود اختصاص دهد.

 

با پایان یافتن چهارمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی قزوین ۱۵ نفر اعضاء هیئت نمایندگان اتاق مشخص شدند.
 چهارمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی قزوین با پیروزی مطلق ائتلاف پیشگامان بهبود فضای کسب و کار به پایان رسید.
در این دوره از انتخابات پس از شمارش آراء آقایان: علیرضا کشاورز قاسمی، (رئیس فعلی اتاق)، مجید کشاورز مقدم، نیما بصیری تهرانی، مجید اثنی عشری، محمد رضا ماشاء اللهی در گروه صنعت بیشترین آراء را به خود اختصاص دادند.
همچنین در گروه بازرگانی، مهدی بخشنده، محمد ابراهیم اسدی، جعفر جوادی، سید علی حسینی و در گروه معدنن مهرداد شکوهی رازی، سید جمال معصوم زاده با رای اعضاء اتاق برگزیده شدند.
در بخش کشاورزی هم سعید حلاج یوسف زادگان، منوچهر آزاد منش و مهدی جباری بیشترین رای را کسب کردند.
با پایان رای گیری ۱۴ نفر از گروه ائتلاف پیشگامان بهبود فضای کسب و کار که هشت نفردر دوره قبلی نیز عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی قزوین بودند و شش نفر جدید توانستند اعتماد اعضاء را جلب کنند.
همچنین در بخش بازرگانی دو نفر از داوطلبان عبدالعظیم موسوی و علی محمد زمانی رای برابر کسب کردند که برای تعیین یک نفر منتخب مراسم قرعه کشی صورت گرفت که در این میان محمد زمانی به عنوان نفر پانزدهم تعیین شد.
در این دوره از انتخابات ۱۸۵ نفر از مجموع حدود ۳۰۰ نفر عضو اتاق که دارای کارت بازرگانی و شرایط رای دادن بودند شرکت کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا درکاشان درهشتمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع ، معادن وکشاورزی کاشان  از بین 35 نفر داوطلب   15 نفر انتخاب شدند.

براساس این گزارش درحوزه بازرگانی به ترتیب آقایان تولایی با 124 رای ، اصفهانیان با 104 رای ، ابریشمی با 103 رای ، گیوه چی با 95 رای و رسمی با 69 رای حائز اکثریت آراء شدند.

همچنین در حوزه صنعت نیزبه ترتیب آقایان جمال با 109 رای ، پورابراهیمی با 104 رای ، مفیدی با 89 رای ، دیانت  88 رای ، رحیم زاد 88 رای ، حجازی86 رای و فرهی با 81رای  و در حوزه معدن آقایان کافیان با 87 رای و کاظمی با 63 رای اکثریت آراء را یدست آوردند  .

تعداد کارتهای فعال برای شرکت دراین دور از انتخابات هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی در شهرستانهای کاشان و آران وبیدگل 320 نفر بودند .

شایان ذکراست شهرستان کاشان با بیش از 900 واحد تولیدی صنعتی فعال وپروانه دار واشتغال بیش از 33هزارنفر 65 درصد واجدین شرایط درهشمتین دوره انتخابات اتاق بازرگانی صنایع معادن وکشاورزی کاشان راتشکیل دادند

همچنین شهرستان آران وبیدگل با بیش از 800 واحد صنعتی فعال پروانه دار وبدون پروانه با اشتغال بیش از 13 هزار نفرتنها 35 درصد واجدین شرایط دراین دور از انتخابات را تشکیل دادند .

 

منتخبین ششمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران مشخص شدند.
محمد محمدپور عمرانی رئیس هئیت نظارت بر ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از مجموع ۹۲۲ نفر واجد شرایط رای دادن ۶۳۴ نفر در انتخابات شرکت کردند و در مجموع شاهد مشارکت ۶۹ درصدی بوده ایم.
وی اظهار داشت: مازندران در قیاس با میانگین مشارکت ۴۹ درصد کشوری رشد قابل توجهی در حوزه مشارکتها داشته است.
وی با بیان اینکه در این دوره انتخابات، انتخابات با آرامش برگزار شد گفت: هیچ مشاهده ای از تخلف نداشته ایم، همچنین یک ساعت رای گیری تمدید شده بود.
محمدپور بیان داشت: در گروه بازرگانی امید حاجیان با ۳۸۸ رای، سید محمد جعفری با ۳۸۱ رای، احمد اصغری ۳۶۵ رای، مجید فانی ۳۴۷ رای، علی تقی پور با ۳۳۴ رای، در گروه صنعت، عبدالله مهاجر با ۴۱۰ رای، باقر اصفهانی ۴۰۷، محمد چلنگری ۳۸۱ رای وصابر کاظمی ترکی با ۳۲۵ رای و فردین غلامپور ۲۹۲ رای، در گروه معدن اکبر چوپانی با ۳۷۲ رای، حمید یوسفی با ۳۵۲ و در گروه کشاورزی شمسعلی هادیزاده معلم با ۴۲۲ رای، امیر میران آملی با ۴۱۴ رای و موسی آقایی ۳۵۹ رای انتخاب شدند.
نتایج انتخابات اتاق بازرگانی تبریز به شرح ذیل می باشد .
 رئیس انجمن هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تبریز  گفت: انتخاب اعضای هیئت اتاق بازرگانی تبریز ساعت 18 دیروز و بدون تمدید این رقابت به پایان رسید و اتاق بازرگانی تبریز هیئت خود را برای 4 سال آینده شناخت.
حسین نجاتی نتایج را چنین اعلام کرد:
* در بخش بازرگانی
مسعود بنابیان با 207 رای ،قاسم خلیل‌نژاد‌قوی‌دل با 191 رای، صونیا اندیش با 176 رای ،اسماعیل چمنی با 170 رای ،رضا کامل با 159
* صنعت
یونس ژائله با 345 رای ، رسول بیوک با 266 رای ، علی نجاتی با 171 رای ، پرویز بیوک با 162 رای ، سید باقر شریف‌زاده با 153 رای
* معدن
صمد حسن‌زاده 256 رای ، جمشید برزگر  252 رای
* بخش کشاورزی
ابوالفتح ابراهیمی با 214 رای ، علیرضا پور‌آقا‌بالا با 187 رای ، پرویز کلینی با 166 رای
به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت 561 نفر در این انتخابات آراء خود را صندوق انداختند.
گزارش فارس حاکی است، در این دوره از انتخابات بعداز کش و قوس‌های فراوان و بنا به اعلام سایت اتاق بازرگانی ایران 62 نفر به عنوان کاندیدای اتاق بازرگانی تبریز حضور دارند که خود را در معرض انتخاب 986 نفر از فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی قرار داده‌اند که واجد شرایط رای دادن بودند.
از مجموع کاندیداهای این انتخابات 25 نفر در بخش بازرگانی، 21 نفر بخش صنعت، 12 نفر بخش کشاورزی و 4 نفر در بخش معدن ثبت نام کرده‌اند که در نهایت 15 نفر به عنوان هیئت نمایندگان تبریز انتخاب می‌شوند که از تعداد یاد شده 5 نفر از بخش بازرگانی، 5 نفر از بخش صنعت، 3 نفر از بخش کشاورزی و 2 نفر نیز از بخش معدن انتخاب شده و به مدت 4 سال سکاندار اتاق بازرگانی تبریز شدند.
نتایج هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مشهد اعلام شد.
فرامرز مرادی، رئیس هیأت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی مشهد ، با اعلام این خبر گفت: در کمیسیون صنعت آقایان غلامحسین شافعی با 369 رأی، حسین محمودی خراسانی با 253 رأی، سیدمحمد بحرینیان با 241 رأی، جواد باقری شیروانی با 175 رأی و رضا حمیدی ازغدی با 174 رأی انتخاب شدند.
وی افزود: در کمیسیون بازرگانی، آقایان محمدحسین روشنک با 284 رأی، محمود سیادت با 228 رأی، مجتبی بهاروند با 213 رأی، محمدرضا توکلی‌زاده با 211 رأی و احمد زمانیان یزدی با 205 رأی انتخاب شدند.
مرادی اضافه کرد: همچنین در کمیسیون معدن، آقایان سیدحسین احمدی سلیمانی با 267 رأی و علی‌اصغر پورفتح‌الله با 209 رأی انتخاب شدند.
وی در ادامه گفت: در کمیسیون کشاورزی نیز آقایان سیدحسن حسینی با 233 رأی و حمید طیبی با 228 رأی و خانم مریم سراج احمدی با 213 رأی انتخاب شدند.
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی مشهد در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه تاکنون به این نتایج اعتراضی نشده است، احتمالاً نتایج قطعی خواهد بود.
هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان کردستان در سنندج برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این انتخابات و در بخش صنعت کمال حسینی با 126 رای، فاروق کیخسروی با 88 رای، حامد رنجبر با 87 رای، جمال توپچی با 76 رای و پرویز رعدی با 76 رای به عنوان نفرات اول تا پنجم برگزیده شدند.
در بخش بازرگانی نیز نجم الدین قادری با 118 رای به عنوان نفر اول انتخاب شد و محمد هلاکو با 112 رای، زاهد صالحی با 109 رای، بختیار مرادی با 93 رای و هوشنگ صداقت با 74 رای به عنوان نفرات دوم تا پنجم انتخاب شدند.
همچنین محمد سعید نقشی زادیان با 99 رای، عبدالرحمان علوی با 85 رای و محمد رحیم نیازی با 67 رای به عنوان نفرات اول تا سوم بخش کشاورزی برگزیده شدند.
در بخش معدن نیز آداک با 96 رای و عبدالملکی با 68 رای به ترتیب به عنوان نفرات اول و دوم این بخش معرفی شدند.
  هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی خرم آباد روز گذشته برگزار و نتایج اولیه آن به شرح ذیل می باشد .
قدرت الله ولدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مجموع 30 مرد و یک زن در این انتخابات نامزد شده بودند که در نهایت 15 نفر انتخاب شدند.

وی اظهار داشت: یکهزار و 374 کارت بازرگانی در استان صادر شده و 144 نفر نیز عضو اتاق هستند که از مجموع این یکهزار و 518 نفر 257 نفر واجد شرایط رای دادن بودند که از این تعداد 174 نفر معادل 67 درصد در انتخابات شرکت کردند.

وی ادامه داد: در این انتخابات 11 نفر در بخش صنعت، 10 نفر در بخش بازرگانی، شش نفر در بخش کشاورزی و چهار نفر در بخش معدن نامزد شده بودند که 15 نفر انتخاب شده پس از تایید انجمن نظارت کشور ، جز هیات نمایندگان اتاق خرم آباد می شوند.

به گفته وی نتایج مشخص تا 25 اسفندماه به صورت قطعی اعلام می شود.
تاریخ: سه شنبه 19 اسفند 1393