Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

رییس هیئت مدیره انجمن نساجی گفت: بسیاری از واحدهای نساجی که به دلیل کمبود نقدینگی و نبود بازار تعطیل شده بودند تا پایان فروردین تعطیل خواهند ماند.
محمد مروج حسینی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بیانیه لوزان به روانی اثر مثبتی در بازارها داشته است گفت: بازه زمانی زیادی لازم است تا تاثیر عملی این بیانیه و در نهایت توافق تیر ماه را در حوزه‌های مختلف شاهد باشیم.
رییس هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی افزود: از طرفی مسائل تحریم 30 درصد در بروز مشکلات برای صنعتگران تاثیر گذار بود و 70 درصد مربوط به تصمیمات مدیران اقتصادی کشور و بانکها می‌شود.
وی تصریح کرد: عمده‌ترین مشکلی که در صنایع به خصوص در حوزه نساجی وجود دارد کمبود نقدینگی و کاهش قدرت خرید مردم است که حتی این مسئله باعث شده تعطیلی بسیاری از واحدهای ما تا پایان فروردین ماه به طول انجامد.
مروج با بیان اینکه لغو تحریم بانکی و سوئیفت می‌تواند به گردش نقدینگی در صنایع کمک کند ولی این موضوع در قالب همان 30 درصد است 
گفت: در صورت رفع تحریمها و بهبود روابط بین‌الملل دولت باید برنامه‌‌ای جهت استفاده درست از این موقعیت داشته باشد. 
به اعتقاد رییس هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی گشایش محدودیتهای کنونی به تنهایی نمی‌تواند راه حل مشکلات اقتصاد باشد و دولت باید برنامه‌های زیادی را برای رونق اقتصاد کشور تدوین کند.

تاریخ: دوشنبه 17 فروردین 1394