Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
رئیس کمیسیون حمایت از تولید مجلس گفت: شورای نگهبان لایحه رفع موانع تولید را تایید کرد و این قانون هفته جاری از سوی رئیس مجلس به دولت ابلاغ می‌شود.
حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، از رفع ایرادات لایحه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر از سوی شورای نگهبان خبر داد و اظهار داشت: این لایحه مورد تأئید شورا قرار گرفته و روند اداری خود را برای ابلاغ به دولت طی می‌کند.

رئیس کمیسیون حمایت از تولید مجلس با بیان اینکه لایحه حمایت از تولید در هفته جاری از سوی رئیس مجلس به دولت ابلاغ خواهد شد تصریح کرد: بخشی از این قانون نیاز به آئین‌نامه دارد و بخش‌هایی نیز از هم اکنون می‌تواند بدون آئین‌نامه اجرایی شود.

وی در خصوص پرداخت یارانه بخش صنعت و تولید بیان داشت: از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و سازمان هدفمندی درخواست شده تا گزارش عملکرد اجرای قانون هدفمندی به خصوص پرداخت یارانه تولید در مجلس ارائه شود.

این نماینده مجلس تأکید کرد: پیش از این وزیر صنعت گفته بود که یارانه آنچنانی به بخش تولید و صنعت اختصاص نیافته اما در مقابل سازمان مدیریت معتقد است یارانه را در قالب سود تسهیلات پرداخت کرده و می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر آماری از وضعیت پرداخت یارانه تولید در دست نیست.
تاریخ: سه شنبه 8 اردیبهشت 1394