Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

فرش فرهی در جشنواره معرفی برندهای برتر و محبوب از نگاه مردم، بالاترین آراء از سوی مصرف کنندگان را در بخش فرش به خود اختصاص داد. 
به گزارش روابط عمومی فرش فرهی، مراسم اختتامیه جشنواره معرفی برندهای برتر و محبوب از نگاه مردم، دهم اسفند 1393 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد و شرکت فرش فرهی، به عنوان برند برتر فرش ایران در میان برندهای فرش دستبافت و ماشینی در سال 93 انتخاب شد. 
بر اساس این گزارش، جشنواره برند برتر با هدف مطرح نمودن محبوب ترین و برترین برند های بازار از دید مصرف کنندگان و ارج نهادن به آن ها و با پشتوانه انجمن علمی و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد و در آن برندهای فعال و مطرح صنعتی کشور در قالب 10 گروه اصلی و 76 زیر گروه از یکم آذرماه تا پایان روز سی ام دی ماه، در یک فرصت برابر مورد بررسی قرار گرفته و انتخاب شدند. 
در مراسم اختتامیه این جشنواره، میهمانانی همچون دکتر سید محمود نوابی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سید محمد غرضی، مشاور ارشد وزارت نیرو در آن حضور داشتند که تندیس زرین برترین برند سال 1393 به همراه لوح تقدیر ویژه این جشنواره به شرکت فرش فرهی اهدا شد. 
گروه نساجی فرهی، کار آفرین برتر کشور
گروه نساجی فرهی در پنجمین همایش تجلیل و تکریم از کارآفرینان برتر و مدیران واحدهای اشتغالزای کشور به عنوان کارآفرین برتر انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی، علی فرهی مدیرعامل گروه نساجی فرهی، به عنوان کارآفرین برتر و مدیرعامل نمونه واحد 
اشتغال زایی کشور، تندیس زرین این عنوان را از علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دریافت کرد. 

1
تاریخ: چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394