Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
عضو کمیسیون اقتصادی برنامه و بودجه مجلس گفت: هم اکنون قاچاق از مرزهای رسمی کشور وارد می‌شود، چرا مسئولان مطلع جلوی این مسئله را نمی‌گیرند.

 

جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، بابیان اینکه اصلاح ساختار و سیاست‌های اقتصادی کشور ضروری است، اظهار داشت: تا زمانی که سیاست‌های اقتصادی کشور اصلاح نشود، نمی‌توان انتظار حل مشکلات و دستیابی به توسعه را داشت. 
عضو کمیسیون اقتصادی برنامه و بودجه و محاسبات مجلس افزود: در واقع بالا بودن هزینه‌های تولید و عدم تکمیل ظرفیت‌های اقتصادی کشور، قدرت رقابتی در بازار ایجاد نخواهد شد، البته لازم است شرایط را به گونه‌ای ترسیم کنیم که مردم به سمت سرمایه‌گذاری و تولید حرکت کرده و از طرفی مصرف برندهای داخلی و خارجی ترجیح دهند. 
وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون شاهد ورود قاچاق از مرزهای رسمی هستیم، گفت: مسئولینی که از این مباحث مطلع هستند چرا با آن برخورد نمی‌کنند، در حالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید هرچه سریع تر جلوی قاچاق و فساد گرفته شود. 
قادری تصریح کرد: از طرفی باید با تکیه بر اقتصاد مقاومتی، از ظرفیت‌های درونی استفاده کرده و با نگاه به بیرون مسیر توسعه را هموار کنیم. 
به گفته‌ی وی نباید خود را لنگ رفع تحریم‌ها کنیم و لازم است دستیابی به شکوفایی اقتصاد را با الهام از بند‌بند سیاست‌های اقتصادی مقاومتی تسهیل کنیم.
تاریخ: یکشنبه 27 اردیبهشت 1394