Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

دیروز تکلیف کرسی‌های هیات رئیسه کنفدراسیون صادرات مشخص شد.

 اولین جلسه هیات مدیره کنفدراسیون صادرات ایران در دوره جدید، جهت تعیین رئیس و نواب آن بعد از ظهردیروز برگزار شد.

بر این اساس، محمد لاهوتی به عنوان رئیس جدید کنفدراسیون صادرات ایران انتخاب شد.

در این جلسه همچنین محمدرضا مرتضوی و جمشید نفر به عنوان نواب رئیس و محمدرضا طلایی به عنوان خزانه دار برگزیده شدند.

بر این اساس، علاءالدین میرمحمد صادقی و سیدرضا نورانی به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شدند و همچنین سیدرضی میری به عنوان منشی هیات مدیره انتخاب شدند.

ضمنا مظفر علیخانی به عنوان دبیرکل کنفدراسیون صادرات انتخاب شد.

گفتنی است هفته قبل اعضای هیات مدیره کنفدراسیون صادرات ایران طی انتخاباتی برگزیده شده بودند که در جلسه امروز تکلیف کرسی‌های هیات مدیره مشخص شد.

در جریان برگزاری انتخاباتی که هفته گذشته برگزار شد یکی از شاخص ترین تشکل های صادراتی کشور، اعضای اصلی هیات مدیره کنفدراسیون صادرات ایران انتخاب شدند.

براین اساس میرمحمد صادقی با 20 رای، محمد لاهوتی با 16 رای، محمد رضا مرتضوی با 15 رای، محمدرضا طلایی با 15 رای، رضی میری با 12 رای، جمشید نفر با 12 رای و نورانی با 11 رای به عنوان هفت عضو هیات مدیره این تشکل بزرگ صادراتی کشور انتخاب شدند.همچنین موثقی با 10 رای و قیافه با 10 رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند. در همین حال حسین زاده با 19 رای و بنکدارنیا با 10 رای به عنوان بازرسان کنفدراسیون انتخاب شدند.

کنفدراسیون صادرات ایران در حال حاضر مسولیت مشاوره به نهادهای تصمیم گیر و سازمان های دولتی فعال در حوزه صادرات کشور را برعهده دارد و با حضور 33 تشکل و صادرکننده نمونه شکل گرفته است.

از میان اعضای اصلی هیات مدیره کنفدراسیون صادرات ایران چهار کرسی به ائتلاف برای فردا، رسیده است. رضی میری و محمد لاهوتی پیش از این در جریان انتخابات اتاق تهران به عنوان اعضای ائتلاف برای فردا به پارلمان بخش خصوصی در تهران راه یافته بودند. محمد مرتضوی  و جمشید نفر نیز از چهره های نزدیک به این ائتلاف به شمار می آیند.

تاریخ: دوشنبه 18 خرداد 1394