Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

موج-معاون سازمان حمايت مصرف‌کنندگان و توليدکنندگان گفت: برندسازي صرفا انتفاع سود بيشتر و ممتاز شدن قيمت محصولات نسبت به ساير توليدکنندگان نيست.
به گزارش خبرگزاري موج، وحيد منايي، معاون سازمان حمايت مصرف‌کنندگان و توليدکنندگان، با اشاره به اين که برندسازي صرفا انتفاع سود بيشتر و ممتاز شدن قيمت محصولات نسبت به ساير توليدکنندگان نيست، تاکيد کرد: توليدکنندگان مربوطه در مقابل استفاده از نشان تجاري، اطمينان خاطر به مصرف‌کنندگان پيرامون قيمت مناسب، کيفيت محصول، دسترسي آسان و خدمات پس از فروش به مشتريان، نوآوري و ارائه محصولات جديد به بازار، تامين کالا براي تمام اقشار جامعه را نيز بايد در نظر بگيرند.
منامي افزود: پوشاک و البسه در زمره کالاهاي مشمول قيمت‌گذاري اين سازمان نيست و قيمت فروش آنها براساس عرضه و تقاضا و توسط واحدهاي توليدي مربوطه تعيين مي‌شود که سومين رتبه شکايات مردمي را درخصوص گراني دارد.
وي افزود: اين سازمان طي چند سال اخير با درک شرايط و و مشکلات توليدکنندگان صنايع مزبور، همواره و حتي المقدور اين بخش را حمايت کرده است؛ به طوري که در تفاهم نامه‌هاي في مابين با انجمن صنايع نساجي ايران، تفويض قيمت‌گذاري محصولات همانند بسياري از کالاهاي غيرضروري به واحدهاي توليدي مورد تاکيد قرار گرفته است.
منامي درباره اظهارات اخير دبير اتحاديه توليد و صادرات نساجي و پوشاک ايران مبني براين که «سخت گيري‌ها و محدوديت‌هاي سازمان حمايت در قيمت‌گذاري پوشاک موجب فشار به برندهاي داخلي مي‌شود»، گفت: ايشان حتي يک نمونه از مصاديق نرخ‌گذاري پوشاک که توسط سازمان حمايت صورت گرفته باشد را ارائه نکرده است.

 

تاریخ: سه شنبه 9 تیر 1394