Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

تاریخ خبر : 94/05/03

رئيس سازمان توسعه تجارت در حکمي محمدرضا مودودي را به سمت معاون کمک‌هاي تجاري سازمان توسعه تجارت منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در حکم افخمي‌راد خطاب به محمدرضا مودودي آمده است: نظر به تجارب و سوابق ارزشمند جناب‌عالي به موجب اين ابلاغ به عنوان معاون کمک‌هاي تجاري اين سازمان منصوب مي‌شويد.
در ادامه اين حکم آمده است: از جناب‌عالي انتظار دارم با توجه به افق‌هاي پيش روي کشور، برنامه‌ريزي دقيقي جهت تقويت زيرساخت‌هاي حقوقي و فيزيکي صادرات و بنگاه‌هاي صادرات‌گرا، افزايش صادرات غيرنفتي، حمايت و پشتيباني منطقي از صادرات کالا و خدمات تدوين نموده، تحقق راستين اقتصاد مقاومتي را سرلوحه کار آن معاونت قرار دهيد.
محمدرضا مودودي پيش از اين مشاور اجرايي وزير صنعت، معدن و تجارت در امور افغانستان بوده و هم‌اکنون نيز اين مسووليت را به صورت همزمان بر عهده دارد‌؛ علاوه بر اين وي در حوزه‌هاي صنعت خودرو، مديريت ريسک در توليد محصولات با فن‌آوري نوين، مشارکت در تدوين برنامه استراتژيک و مهندسي مجدد صنايع بخش خصوصي نيز فعاليت داشته است. او مؤلف کتاب‌هاي «راه ساپکو»، «پرواز تا اوج»، «در اين راه ناهموار»، «روايت رويش ريشه‌ها»، «ناگفته‌هاي پلتفرم مشترک»، «در مسير خدمت»، «زيستن براي آفريدن» و دارنده بيش از 250 مقاله، يادداشت و گزارش در حوزه‌هاي مديريت سازماني، راهبردي و صنعتي است.

 

تاریخ: شنبه 3 مرداد 1394