Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

تاریخ خبر : 94/5/25

به گزارش خبرنگار مهر، فار اول و دوم کارخانه بی بافت کلاردشت پیش از ظهر دوشنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری افتتاح شد.

شرکت نساجی میشایل بافت کلاردشت به مساحت هفت هکتار با ساختمانی به مساحت ۲۲ هزارمترمربع و با ماشین آلاتی با اعتبار ۳۷میلیون یورو که از آلمان وارد شده افتتاح شد، تولیدات این کارخانه منسوجات نبافته در زمینه بهداشتی و بیمارستانی است.

امیرمسعود تدین مدیرعامل این کارخانه در حاشیه افتتاح این کارخانه گفت: این کارخانه تا به امروز ۱۷۳میلیارد تومان سرمایه و تا دوماه آینده ۶۰۰ نفر اشتغال زایی دارد و تا آخرسال این رقم به ۸۰۰ نفر می رسد.

وی با بیان اینکه، دو شرکت آرمان ماسک و کیان درمان هم متصل به این شرکت نساجی است، از مشکلات این کارخانه را مشکل نقدینگی بیان کرد و گفت: تاکنون ۷۰ درصد این مشکل رفع شده است.

وی میزان تولیدات منسجوات این کارخانه را ۲۵ هزار تن در سال بیان کرد.

معاون اول رئيس جمهور به منظور بازدید و افتتاح چند طرح مهم در استان و حضور در جلسه شورای اداری استان به مازندران سفر کرده است و در اين سفر معاون اول رئيس جمهور از طرح پرورش ماهی در قفس شهرستان نوشهر بازديد کرده و كارخانه نساجی بی بافت كلاردشت را افتتاح کرد.

افتتاح مركز پرورش ماهيان خاوياري قره برون جويبار و بازديد از بندر امير آباد بهشهر از ديگر برنامه های اين سفر است، همچنین بازديد از سد گلورد، افتتاح كارخانه توليد خمير كاغذ از بازيافت صنايع چوب و كاغذ مازندران، سخنرانی در جمع فعالان اقتصادی مازندران و شركت در جلسه شورای اداری استان از جمله برنامه هاي ديگر معاون اول رئيس جمهور و هيئت همراه در سفر به استان مازندران است.

745099
تاریخ: دوشنبه 26 مرداد 1394