هیات مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران بنا به دعوت اقای هاکوچیان از پیشکسوتان این صنعت بازدید 6 ساعته ای از این واحد تولیدی داشتند .
آقای هاکوپیان با ذکر شمه ای از سابقه تاریخی این برند معروف پوشاک مردانه ایرانی اظهار داشتند واحد صنعتی هاکوپیان از سالهای بعد از انقلاب از فاز تولید سفارشی وارد فاز تولید صنعتی گردید و اکنون با 12 فر وشگاه اختصاصی محصولات خود را به بازار عرضه می کند .
این برند دهکهای متوسط به بالای جامعه را هدف خود قرار داده و تمرکز و توان خود را معطوف به کیفیت و طراحی نموده است .
شایان دکر است مجموعه هاکوپیان شامل کارخانه هاکوپیان ( کت و شلوار ) و شرکت نوراشن ( پیراهن ) می باشد .