Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: سفر رئیس جمهوری به مازندران گره 12 ساله دستگاه های خریداری شده کارخانه نساجی مازندران را برای نصب و بهره برداری باز کرده است .
محمد محمدپورعمران روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ماشین آلات نساجی مازندران سال 82 خریداری شد ولی تاکنون به مرحله نصب و بهره برداری نرسیده است. 
وی ادامه داد : این دستگاه ها به دلیل تعرفه گمرکی و بدهی مالیاتی از سال 90 در داخل کارخانه نساجی در قائمشهر پلمپ شد که بخشی از این تجهیزات در حال فرسودگی بود. 
محمدپور عمران ارزش اقتصادی این دستگاه ها را حدود یکهزار و 300 میلیارد ریال اعلام کرد. 
مدیرکل صنعت مازندران گفت : باپیگیری مسوولان مازندران و موافقت گمرک ، همزمان با سفر استانی رییس جمهوری به مازندران رفع پلمپ ماشین آلات نساجی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان نماینده اعزامی رییس جمهوری به قائمشهر انجام خواهد شد.
وی افزود : با نصب ماشین های رنگریزی واحد صنعتی نساجی مازندران برای حدود 500 نفر جوان جویای کار در این استان شغل ایجاد می شود.
بیست و دومین سفر استانی رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید فردا بیستم مهر ماه انجام می شود.
کارخانه نساجی مازندران دارای خطوط مختلف ریسندگی ،بافندگی،دولاتابی،بوبین رنگ کنی و گونی بافی است که با نصب دستگاه های رنگرزی ، خطوط رنگرزی و چاپ تکمیل خواهد شد.
این کارخانه در شهر قائمشهر در 15 کیلومتری غرب شهر ساری مرکز مازندران واقع است و افزون بر 500 نفر کارگر دارد.

تاریخ: دوشنبه 20 مهر 1394