Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت : با تشکلها و صنعتگران صنعت نساجی جلسات متعددی می گذاریم تا بتوانیم بازسازی و نوسازی صنایع را سرعت دهیم .
وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت : با تشکلها و صنعتگران صنعت نساجی جلسات متعددی می گذاریم تا بتوانیم بازسازی و نوسازی صنایع را سرعت دهیم .
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا نعمت زاده دربیست و سومین سفر دولت یازدهم به استانها  از کارخانه نساجی مازندران بازدید کرد. 
وی در این بازدید گفت: قانون اجازه داده است که چنانچه صد در صد سود شرکت خالص برای تولید سرمایه گذاری شود از معافیت مالیاتی برخوردار شود لذا باید  بخش عمده سود شرکتها  برای تکمیل و توسعه صنعت صرف شود و شکوفایی صنعت اینگونه محقق می شود.
وی تصریح کرد : ما حدود یک میلیارد و سیصد میلیون متر پارچه لازم داریم 800 میلیون متر در داخل کشور تولید می شود و 500 میلیون متر قاچاق می شود و این در حالی است که  سود بازرگانی اش هم بالاست و بنابر این به صورت قاچاق می اید.
مهندس نعمت زاده  ادامه داد: مشکلات توقف ماشین آلات در گمرک باید مرتفع شود و اگر موانعی هست ما باید کمک کنیم تا کارخانجات با تمام ظرفیت کار کنند .
وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت بیان کرد : واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل در حال فعال شدن هستند و برخی باید در تکنولوژی شان تغییراتی بدهند و برخی نیاز به نقدینگی دارند .
 
وی گفت : در حال حاضر در برخی محصولات تراکم محصول  داریم ولی آنچه مهم است حمایت و تقویت تولید و بازار صادرات است و بعضا واحدهای صنعتی که به خاطر تغییر بازار باید تغییر محصول بدهند باید تقویت شوند.

تاریخ: چهارشنبه 22 مهر 1394