Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

رئیس سازمان مصرف کنندگان و مصرف کنندگان درباره برندهای بدون اعتبار پوشاک هشدار داد و گفت: با صاحبان فروشگاه های عرضه کننده پوشاک برند درصورت ارائه نکردن مدارک تعیین شده از سوی مرکز اموراصناف و بازرگانان برخورد خواهد شد.
محمود نوابی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما با اشاره به اینکه بخش عمده ای از برندهای موجود در کشور فاقد اعتبار است ، گفت: طرح برخورد با عرضه کنندگان پوشاک برند بدون اعتبار به همه استان ها ابلاغ شده است.
نوابی با اشاره به مهلت 3 ماه فروشندگان پوشاک برند فاقد اعتبار برای جمع آوری تابلوها افزود: پس از پایان مهلت ، فروشگاه های برند های قابل اعتماد به مردم معرفی و شفاف سازی خواهد شد.
وی با بیان اینکه در بررسی های سازمان حمایت فقط 3 واحد در حوزه پوشاک از نمایندگی اصلی مجوز داشته است ، گفت : در برخی استان ها با کمک نیروی انتظامی تابلو متخلفان جمع آوری شده است.
نوابی در ادامه هم گفت: درصورت الحاق بند جدید به طرح  فروش خودروهای تسهیلاتی و تحمیل آن به مصرف کننده ، شکایت مردمی پیگیری قانونی می شود.
وی با اشاره به تشکیل اداره کل رسیدگی به شکایات و ارزیابی در وزارت صنعت ، معدن تجارت افزود: این اداره مسئولیت رسیدگی به شکایات مردم را درباره خودروهای تسهیلاتی بر عهده دارد.

تاریخ: دوشنبه 23 آذر 1394