Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

 مدیر کارخانجات نساجی بروجرد از آغاز نوسازی خط تولید ریسندگی فاز یک این کارخانجات خبر داد.
امید اعلایی روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: نوسازی خط تولید ریسندگی فاز یک کارخانجات نساجی بروجرد در چندین مرحله صورت می گیرد که در گام نخست ماشین آلات جدید اتوکنر با 20 میلیارد ریال اعتبار از کشور آلمان خریداری و به نساجی بروجرد وارد شده اند.
وی با بیان اینکه ماشین آلات جدید اتوکنر تا روزهای آینده نصب و راه اندازی می شوند، گفت: این ماشین آلات جدید علاوه بر افزایش تولید، به لحاظ کمی و کیفی تاثیر چشمگیری در فرآیند تولید کارخانه خواهند داشت.
مدیر کارخانجات نساجی بروجرد افزود: با توجه به پرداخت نشدن تسهیلات طرح توسعه و سرمایه در گردش کارخانه، بخشی از ماشین آلات جدید به منظور ارتقای کمی و کیفی تولید نخ در فاز یک ریسندگی از محل منابع داخلی شرکت تامین شده است.
وی اظهار کرد: خرید ماشین های کاردینگ و فلایر از کمپانی های معتبر اروپایی نیز به مرحله نهایی رسیده است و در صورت تامین نقدینگی، ساخت و ارسال آنها به نساجی بروجرد انجام خواهد شد.
اعلایی گفت: جایگزینی ماشین آلات جدید باعث افزایش رشد و شکوفایی نساجی بروجرد می شود و برند این شرکت که در صنعت نساجی کشور بسیار معتبر است در جایگاه والایی قرار خواهد گرفت.
وی افزود: نوسازی خط تولید ریسندگی فاز یک کارخانجات نساجی باعث ایجاد امید کارگران این کارخانه شده است و امیدواریم این خط تولید جدید تا چند ماه دیگر بطور کامل بهره برداری شود.
نساجی بروجرد هرسال، پنج هزارو 500 تن نخ، 14 میلیون متر پارچه خام و 12 میلیون متر پارچه تکمیل تولید می کند.
نساجی بروجرد دارای بیش از یکهزار کارگر می باشد.

تاریخ: یکشنبه 20 دی 1394