Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، "ابوذر ندیمی"با بیان این مطلب افزود: در بودجه سال 95 شاهد حذف چندین دهک از دهک‌های بالای جامعه هستیم که پیش‌بینی شده منابع حاصل از آن به بخش هایی نظیر بهداشت و درمان اختصاص یابد.
وی افزود: ‌یکی از اعضای کمیسیون نهادهای اختصاصی حدود 3000 میلیارد تومان از منابع هدفمندی یارانه‌ها را به اشتغال و بخش‌های مرتبط به آن داده است که در صورت تصویب در جلسه علنی شاید اتفاقی در یارانه تولید رخ دهد که البته بعید است مورد موافقت مجلس قرار گیرد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به محرومیت تولید از هدفمندی یارانه‌ها در سالهای پس از اجرای هدفمندی تصریح کرد: همه دولت‌ها نبود منابع مالی را دلیل عدم اعطای تسهیلات به تولید ذکر کرده‌اند که در سال 95 هم همین مسیر ادامه خواهد داشت و دولت باید از منابع دیگری نظیر سود بانکی، ارائه تسهیلات از صندوق توسعه ملی و استمهال بدهی ها نیاز تولید را در نظر بگیرد.
وی تاکید کرد:‌ پرداخت یارانه بازتوزیع منابع است که به این معنی که منابع باید حاصل و سپس پرداخت شود اگر منابع نباشد پرداخت ممکن نیست.
نماینده لاهیجان در پایان خاطر نشان کرد: امسال در صورت حصول درآمد به جز بخش سلامت سایر بخش‌ها عملا از هدفمندی بهره‌ای نخواهند برد.

تاریخ: شنبه 21 فروردین 1395