Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
عنوان : در دهمین كنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران مطرح شد؛ لزوم توجه به اهمیت صنعت نساجی در كشور
تاريخ :
 ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ 
ساعت : ۱۱:۱۳:۳۹
منبع خبر : ایمنا
  1  /  2

معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی اصفهان بر اهمیت بالای صنعت نساجی در کشور اشاره کرد وگفت: پژوهشگران مرتبط با رشته مهندسی نساجی در دهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران به نیازها، مباحث و اولویت‌های این صنعت در کشور می‌پردازند .
 
 
به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین خادمی در دهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران، برگزاری این کنفرانس در فصل بهار و همزمان با هفته نکوداشت اصفهان را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: محققان و پژوهشگران مرتبط با رشته مهندسی نساجی از بخش‌ها و دانشگاه‌های مختلف کشوردور هم جمع شده‌اند تا به نیازها، مباحث و اولویت‌های این صنعت در کشور بپردازند .
وی در ادامه افزود: دانشگاه صنعتی اصفهان در ابتدا با پذیرش 800 دانشجو در سال 1352 و در موقعیت شمالی این شهر تاسیس شده و 39 سال است که مشغول به فعالیت است؛ این دانشگاه دارای 14 دانشکده، 8 پژوهشکده، 500 عضو هیأت علمی، 400 هکتار فضای پردیس و پذیرش یک‌هزار و 800 دانشجو از مقاطع ارشد و دکتری در هر سال می باشد.
معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: بیش از 11 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که رشد بسیار خوبی در آمار دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری از سال 93 تاکنون داشته‌ایم.
وی اذعان داشت: دانشگاه صنعتی اصفهان 143 شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است که به عنوان یکی از دانشگاه‌های پیشرو در علم و فناوری کشور محسوب می‌شود، به طوری که در کمتر از 40 سال اعتبار خود را در سطح ملی و بین‌المللی بالا برده و جزء دانشگاه‌های برتر جهان به حساب می‌آید.
خادمی در پایان تصریح کرد: این دانشگاه دارای دانشکده‌های علوم ریاضی، شیمی، فیزیک، کشاورزی و منابع طبیعی و دانشکده‌های مهندسی صنایع و سیستم‌ها، معدن، مکانیک، شیمی، مواد، عمران، برق و کامپیوتر و نساجی است که اهمیت نقش صنعت نساجی در دانشگاه صنعتی اصفهان مورد تاکید ویژه می باشد.

تاریخ: شنبه 11 اردیبهشت 1395