Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

نماینده مردم آستارا و عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه شرکتی به نام «بیلسی» از بازاریان آستارایی شکایت کرده است، گفت: شرکت «بیلسی» مورد سوال وزیر صنعت قرار می گیرد و وزیر هم باید پاسخگوی این موضوع در مجلس باشد چرا که واردات بی رویه این شرکت می تواند به راحتی به تولید ملی ضربه بزند
 
ولی داداشی در گفتگو با خبرگزاری بین المللی کاسپین از آستارا در واکنش به شکایت شرکت خارجی «بیلسی» از بازاریان شهرستان آستارا، اظهار کرد: شهرستان آستارا به عنوان یک شهر مرزی در نوار ساحلی دریای خزر از ساختار توریستی برخوردار است.
وی با بیان اینکه اکثر اجناسی که در بازار شهرستان آستارا به فروش می رسند اجناس خارجی است، گفت: برخی از این کالا ها قانونی وارد کشور شده اند و برخی هم به شکل غیر قانونی وارد کشور می شوند.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با تاکید براینکه اخیرا شرکتی به نام «بیلسی» از بازاریان شهر آستارا شکایت کرده است، اضافه کرد: گویا این شرکت با رانتی که داشته است از چین یک سری پوشاک وارد کشور کرده است.
نماینده مردم آستارا در مجلس تاکید کرد: این حجم پوشاک از مبادی گمرکات کشور وارد ایران شده و بازاریان ما هم از این اجناس به فروش می رسانند و متاسفانه این شخص از بازاریان آستارا شکایت کرده است.
داداشی با اشاره به این نکته که این شرکت به دنبال بازپس گیری اموال از بازاریان است، ابراز کرد: سوال من از دولت مردان  این است که وقتی می گویید تولید داخل منجر به اشتغال زایی می شود چطور شخص حقیقی و حقوقی  در قالب شرکتی به نام «بیلسی» اجناسی را وارد می کند که ضربه به اشتغال و تولید ملی می زند.
وی ادامه داد: از طرفی همین شرکت به شکل قانونی از بازاریان شکایت می کند و اجناسی را که پول داده اند و خریداری کرده اند را به زور از آنها می خواهد پس بگیرد.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی  با تاکید براینکه  شرکت «بیلسی» بداند مورد سوال وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: وزیر هم باید پاسخگوی این مهم در مجلس شورای اسلامی باشد چرا که این شرکت می تواند به راحتی به تولید ملی ضربه بزند.

تاریخ: چهارشنبه 2 تیر 1395