Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
یک هیات اقتصادی ۱۵۰ نفره از استان مارکه ایتالیا شامل ۱۲۰ شرکت فعال در حوزه‌های مختلف و ۳۰ مقام مسئول استانی به منظور دیدار با مقامات ایرانی و نشست رو در رو با تجار کشورمان ۲۱ تیرماه عازم ایران می‌شوند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، نمایندگان شرکت‌های تجاری حاضر در این هیات شامل فعالان حوزه‌های کشاورزی و صنایع غذایی، مبلمان، ساختمان، طراحی داخلی، اتومکانیک، اتوماسیون، جواهرآلات، انرژی‌های تجدیدپذیر، داروسازی و بیوتکنولوژی پزشکی، لوازم آرایشی، لوازم ورزشی، مد و طراحی لباس و گردشگری و امور فرهنگی هستند.

هیات تجاری استان مارکه ایتالیا که به ریاست آقای چریشولی استاندار این استان به ایران سفر می‌کنند، مذاکره با مقامات مسئول کشورمان و همچنین شرکت‌های بخش خصوصی را به منظور شناخت ظرفیت‌ها و بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری در ایران در برنامه خود دارند.

به گزارش سازمان توسعه تجارت،این هیات تجاری روز سه شنبه 22 تیرماه در سالن خلیج فارس به صورت رو در رو با تجار و بازرگانان ایرانی گفت و گو خواهند داشت و سپس تهران را به مقصد ساری ترک می‌کنند تا از مراکز تولیدی استان مازندران بازدید و با تجار و بازرگانان مازندرانی به صورت رو در رو مذاکره کنند.

تاریخ: سه شنبه 15 تیر 1395