Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با همراهی جمعی از نمایندگان تهران و مسئولان شهرستان ری با حضور در واحدهای تولیدی شهرستان ری ضمن بازدید از روند فعالیت آنان، مسائل و مشکلات این واحدها را بررسی و ارزیابی کردند.

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سهیلا جلودارزاده و سید فرید موسوی نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری و عزیزالله افضلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری با حضور در سه واحد عظیم تولیدی در شهرستان ری به بررسی مسائل، نیازها، ظرفیت ها، موانع و مشکلات این واحدهای تولیدی پرداختند.

در این دیدارها مسئولان این واحدهای تولیدی که دو واحد در صنعت پوشاک و یک واحد در تولیدات صنعتی ساخت مسکن فعالیت می کنند مشکلات بیمه کارگران، اختلافات مالیاتی، قاچاق کالا، کمبود نقدیندگی، ضعف و نارسایی قوانین، مشکلات اداری سرمایه گذاری، اختلافات ادارات با یکدیگر و اختلافات این واحدها با ادارات دولتی را از جمله موانع پیش روی خود ذکر کردند.

در نشست مشترک مسئولان با صاحبان این صنایع مقرر شد که نمایندگان مجلس ضعف های موجود در قوانین را که باعث کندی سرمایه گذاری و روند تولید و ایجاد مشکل در تسریع فعالیت اقتصادی و تولیدی می شود از طریق مرکز پژوهش های مجلس پیگیری و اصلاح کنند.

راه دسترسی، آب و برق واحدهای تولیدی از دیگر مشکلات مطروحه بود که فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد که برای رفع این مشکلات دستورات لازم را به مدیران ادارات مرتبط و بخشداران ارائه می کند.

همچنین در این نشست مقرر شد فرمانداری شهرستان ری و نمایندگان مجلس روند اجرای طرح شهرک پوشاک را دنبال کرده و موانع پیش روی ایجاد این شهرک را برطرف کنند و نمایندگان در صورت نیاز از مسئولان این طرح توضیحات لازم را بخواهند.

تاریخ: یکشنبه 3 مرداد 1395