Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از آماده شدن مقدمات ایجاد شهرک تولید کنندگان پوشاک این استان خبر داد و گفت: با ایجاد این شهرک حدود ۳ هزار تولیدی پوشاک از شهر تهران خارج می شود.

⬅️ به گزارش خبرگزاری تسنیم، نعمت الله ترکی با اشاره به اینکه اتحادیه تولیدکنندگان صنف پوشاک طرحی را برای ایجاد شهرک پوشاک آماده کرده است، گفت:‌ امروز می توانیم اعلام کنیم که زمینه های ایجاد این شهرک آماده شده است و در بخش تامین زمین و زیرساخت نظیر آب ، برق و گاز کارها را پیگیری می کنیم.

⬅️ وی با بیان اینکه با ایجاد این شهرک حدود 3 هزار تولیدی پوشاک از شهر تهران خارج می شود ، گفت : این طرح اشتغالزایی 200 هزار فرصت شغلی خواهد داشت. وی گفت: تا پایان امسال زمین واگذار می شود و تقریبا از اوایل سال آینده استقرار این واحدها در این شهرک اغاز خواهد شد.
@nassajivapooshak
🔴🔴 طرح ایجاد شهرک پوشاک وارد مرحله اجرایی شده است

⬅️ رئیس اتحادیه صنف تولید و فروشندگان لباس و پوشاک هم گفت: طرح ایجاد شهرک پوشاک استان تهران بعد از مطالعات کارشناسی وارد اجرا شده است.

⬅️ ابوالقاسم شیرازی با تاکید بر ساماندهی صنف تولید کنندگان پوشاک استان تهران گفت:‌ امروز تصمیم گرفته شد به کمک دولت در مناطق شرق، جنوب و غرب تهران شهرک تولیدی پوشاک استان به صورت خوشه ای ایجاد شود.

⬅️ وی گفت: با این طرح 200 هزار شغل ایجاد خواهد شد و تولیدکنندگان پوشاک از تهران خارج و به این شهرکها منتقل می شوند تا علاوه بر استفاده از امکانات بهتر بتوانند از تولید متمرکز بهره‌مند شوند.

تاریخ: شنبه 23 مرداد 1395