Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

سازمان توسعه تجارت در فراخوانی از بنگاه‌های صادراتی در تمام استان‌های کشور دعوت کرد تا در فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی شرکت کنند. به گزارش خبرگزاری مهر، تمامی صادرکنندگان در سطح استان‌ها می‌توانند تا ۲۰ شهریور ماه سال جاری به صورت الکترونیکی در این رقابت ثبت‌نام و سپس مدارک خود را به دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی ارسال کنند.

متقاضیان تا ۲۰ شهریور ماه فرصت دارند تا پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط از طریق سایت نمونش در فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی ثبت نام کنند. همچنین ثبت‌نام از طریق تحویل اصل مدارک و مستندات از یکم شهریوماه تا پایان وقت اداری ۲۸ شهریورماه با رجوع به دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی سال ۱۳۹۵ مستقر در سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها ممکن است.

آن دسته از صادرکنندگانی که مراحل ثبت نام را به درستی طی کنند، کد رهگیری دریافت خواهند کرد؛ دبیرخانه کارگروه استانی از پذیرش پرونده متقاضیان پس از تاریخ مقرر و یا به صورت ناقص همچنین پیش از انجام فعل ثبت نام الکترونیکی معذور است. تجلیل از صادرکنندگان نمونه استانی بنا بر سنت هر سال و در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش صادرکنندگان کالاها و خدمات غیرنفتی در استان‌ها برپا می‌شود.

تاریخ: یکشنبه 24 مرداد 1395